Towarzysze za złoto są mało przydatni, wyjątek to:
ŻołdakZłodziejJednak aby faktycznie mieli wpływ na twoją grę trza ich ulepszyć do koloru niebieskiego (a to kosztuje sporo AD) i wtedy zyskują specjalna zdolność co obniża Obronę celu, co w praktyce przenosi się na ok 10% więcej zadawanych obrażeń. W połączeniu z mechaniką run spajania (znów sporo AD) daje świetne efekty.
Poza tym gracze, którzy zadają obrażenia - DPSy wybierają Archonty (ognia i powietrza). Ten ognisty to ten żywiołak w zbroi, oczywiście najlepiej fioletowi, bo dają lepsze bonusy. Poza tym tow. z bonusem do siły krytycznej - Erynie (pakiet SW za ZEN, drogi) lub Tańczące Ostrze (targowisko cudów, też mało nie kosztuje). Równie dobrym (i zapewne tańszym) wyborem będzie
Siege Master (nie znam pl nazwy) ze sklepu ZEN (też mało nie kosztuje).
Poza tym tow. typowo co sporo bije ale daje niewielki bonus twojej postaci to Shadow Demon (sklep ze sztabkami).
Pozostali mniej przydatni ale też i znacznie łatwiejsi do pozyskania:
Migopies (kampania Sharandar - wieża Celadaina), daje bonus do przewagi bojowej
Pożeracz Intelektu (wezwanie do broni), daje bonus do przewagi bojowej
Ogniki (ognia, lodu) - wydarzenia Wezwanie do Broni i/lub Event Zimowy, dają bonus do Punktów Akcji
Młody Yeti (kampania Lodowego Wichru) bonus do obrażeń, dość często sie aktywuje
Kultysta Smoczego Kultu, nie pamietam dokladnie nazwy, (kampania Tyrania Smoków, dzienne misje w leżach) - daje bonus do obrażeń i większy przeciwko smokom
Szczurołak Złodziej (pieczęci żywiołów)- bardzo łatwy do pozyskania, ale daje niewielki bonusik