NIE JEST TO FUUL WYPAS PRZEDSTAWIENIE. Bardziej szczegółowe info- Neverwinter.com.pl
Jest to temat, założony dla nowych graczy. Nie jest to nawalone pińset informacji - Wybrałem te, które pomogą wam wybrać.
W opisach najważniejsze rzeczy zaznaczyłem na czerwono, na czerwono jest też główno atrybut- poboczne na niebiesko + skille początkowe na żółto.
TR - Łotrzyk Oszust.
Symbol:
Skrótowy Opis:
Ta klasa wyróżnia się rolą atakującego.
Rogue opiera swoje umiejętności na oszustwie.
Z łatwością wyłania się spod cienia co ma śmiertelny skutek dla wrogów.
Trickster Rogue ma drugorzędną rolę kontrolera.
Specjalizuje się w szybkości zadawania śmiercionośnych ataków.
Potrafi biegle rzucać sztyletami jak i walczyć w ręcz.
Rogue zwykle nosi skórzaną zbroję.
Rola: Striker
Początkowe umiejętności:
Bait And Switch
BloodPath
Stealth
Thievery
Klasowe Atrybuty:
Dexterity
Strength
Charisma
Ze względu na niską wytrzymałość posiada wiele umiejętności typu Crowd Control i mozliwość ukrywania się(Stealth)
Jego umiejętnością taktyczną jest szybkie przemieszczenie się z miejsca na miejsce(klawisz shift)
Stealth to umiejętność która pozwala ukryć się przed wrogami pod warunkiem że pasek po lewej pozwala na ukrycie się.
Nie które umiejętności mogą pod wpływem ukrywania się wzmocnić na tyle że wystarczy tylko jeden cios by powalić przeciwnika.
Thievery jest umiejętnością klasową pozwalającą na wykrywanie i rozbrajanie pułapek, a także otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Sugerowanymi rasami dla Łotrzyka Oszusta są Niziołek, Pół Ork, Człowiek, Drow.
DC - Oddany Kapłan
Klasa ta posiada boskie pochodzenie, pełni podstawową rolę lidera. Lider w tym kontekście oznacza członka drużyny, który zazwyczaj stoi za nimi i wspomaga ich w walce. Potrafi podnieść morale swojej drużyny jak i uleczać jeśli poniosą rany w bitwie. Jest Wszechstronną klasą, zdolną do służenia jako uzdrowiciel lub do kontrolowania pola walki dzięki magicznej mocy udzielonej przez bóstwa.
Oddani kapłani noszą kolczugi dla ochrony
Astral Change
Flame Strike
Healing Word
Religion
Devoted Cleric posiada mechanikę klasową taką iż zabiera moc duchową Divine Power poprzez ataki i leczenie, zebranie całego paska Divine ładuje jeden z trzech symboli.
Divine Symbol(znak krzyża) i Divine Power po lewej stronie postaci.
Channel Divinity uwalnia zebrane Divine Power i zamienia pasek mocy duchowej z żółtego na niebieski.
At-Will jest zastąpione umiejętnością Punishing Light i zadaje bardzo mocne obrażenia wrogom- korzysta z Divine Power.
Soothing Light pozwala na leczenie grupy dookoła za wykorzystaniem Divine Power.
Encounter zatem są wzmacniane dzięki Divine Symbol.
Religion jest umiejętnością klasową pozwalającą na interakcję z obiektami w grze (co może wzmocnić twoją postać buffami) i na otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Sugerowanymi Klasami dla Devoted Cleric jest Półelf i Krasnolud.
CW- Manipulujący Czarodziej
To klasa z tajemnego pochodzenia. Skupia się na kontrolowaniu pola bitwy i pomaga sojusznikom aby nie zostali opanowanowani przez rój potworów. Potrafi także zadać ogromne obrażenia napastnikom jak i zgnieść, zahamować i osłabiać by wróg do niego nie był w stanie dotrzeć. Wizard włada magiczną kulą która pomaga mu opanować tajemną energię. Controlerzy mogą nosić tylko i wyłącznie ubrania wytworzone z tkanin ponieważ nie ogranicza ich to w rzucaniu potężnych czarów.
Rola: Controler
Umiejętności pasywne Control Wizarda działają zależnie od poszczególnych ataków:
Arcane odpowiada za każdy tajemny atak który dzięki tej pasywnej umiejętności zwiększa obrażenia o 3% a maksymalnie do 15%.
Cold to umiejętność mrozu która chłodzi przeciwników.
Chill natomiast zwalnia nadchodzących wrogów.
Należy także pamiętać że niektóre umiejętności potrafią oszołomić przeciwników ochłodzonych
Arcana jest umiejętnością klasową umożliwiającą interakcję z tajemnymi obiektami w grze (co wzmocni twoją postać) i na otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Umiejętnością taktyczną jest teleport który pozwala w szybki tempie się przemieszać
Dla Control Wizarda najbardziej sugerowanymi rasami jest Diablę i Elf.
GWF- Specjalista od Broni Dwuręcznej.
Klasa ta opiera się na brutalnej sile która bez przeszkód powala wrogów.
Jest to wojownik który poświęcił tarczę by móc dzierżyć w dłoni ogromny dwuręczny miecz.
Great Weapon Fighter jest niepowstrzymaną siłą stali i zniszczenia. Jest wielkim wojownikiem który nie wie co to strach i przeciw wstawi się każdemu napotkanemu złu. Great Weapon Fighter's mimo iż nie posiada tarczy nadal może świetnie się bronić.
Rola: Striker
Strength
Constitution
Dexterity
Taktyczną zdolnością Specjalisty Broni Dwuręcznej jest Sprint który pozwala mu znacznie szybciej się poruszać(klawisz Shift)
Unstoppable(niepowstrzymanie) jest mechaniką klasową.
Podczas walki zbiera determinację dzięki pokonanym wrogom i na poziomie 50% lub wyższym może wykorzystać Unstoppable i gracz może usunąć wszelkie negatywne efekty Crowd Control i w trakcie trwania efektu jest niewrażliwy.
Gdy niepowstrzymanie jest aktywne wojownik zadaje trochę mniejsze obrażenia, ale ze znacznie zwiększoną szybkością, dodatkowo jest bardziej odporny na obrażenia (od 50% do 75% zależnie od ilości determinacji jaką postać posiadała podczas uruchomienia mechaniki
Dungeoneering jest umiejętnością klasową pozwalająca na interakcję z obiektami, które mogą odsłonić tajne przejścia i umożliwiającą otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Sugerowanymi Rasami dla Specjalisty Broni Dwuręcznej są Niziołek ( WTF ), Krasnolud i Półork.
GF - Zbrojny Strażnik
To klasa z pochodzenia wojownika, wyróżnia się pierwotnie rolą obrońcy.
Klasa ta wykorzystuje taktykę i Umieszczanie z inteligentnym wrogiem.
Ma drugorzędną rolę lidera i jest wojownikiem, który walczy zarówno z tarczą jak i w zbroi ciężkiej, tym samym jest w stanie walczyć i kontrolować walkę wokół niego.
Taktyka i Umieszczanie są bardzo ważnymi umiejętnościami dla Guardian Fighter'a.
Rola: Defender
- Fighter's Recovery
- Unforced Threat
- Dungeoneering
- Block
Constitution
Strength
Dexterity
Zalecane: Człowiek, Krasnolud, Elf.