Zaloguj się, a zmniejszymy ilość reklam! Dołącz także do nowej, polskiej grupy Neverwinter Online!

Strudzony wędrowcze!
Widzimy, iż korzystasz z rozwiązania typu AdBlock - my również! Jednakże to miejsce zostało stworzone przez pasjonatów jak Ty, dla Ciebie i jest Ci dostępne zupełnie free.
Abyśmy mogli ten stan rzeczy utrzymać, prosimy Cię skromnie byś dodał nasze adresy do wyjątków, celem umożliwienia wzajemnego wsparcia.
Reklamy pozostaną estetyczne i nieinwazyjne. Dziękujemy!

Great Weapon Fighter

Klasy Postaci w Neverwinter to temat szeroki jak Faerûn.
Poznaj mistrzów magii, oręża i przebiegłych złodziejaszków.

Re: Great Weapon Fighter

Postautor: Calis » 21 maja 2013, 12:46

nie wiem jak pve
ale generalnie gwf to słaba klasa do pvp - taka tam moja opinia

Awatar użytkownika
Calis
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 22
Rejestracja: 03 lut 2013, 13:45
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Great Weapon Fighter

Postautor: Nozownik » 23 maja 2013, 19:24

Witam,
Sammantha pisze:Po dodaniu w 1 drzewko po 5 ptk na kolumnę zostaje nam dokładnie 10 ptk na inne drzewka/ dopełnienie kolumn.

no to gitara. Ja i tak od poczatku lecialem w te featsy ktore mi najbardziej odpowiadaly.
tak, czy inaczej na 60lvl planuje jakos uciulac na Reset Scrolla, zeby juz 100% wykorzystac potencjal mojej postaci.

Musmus pisze:Po wpisaniu i zatwierdzeniu postać bezpowrotnie trafia do raju postaci mmo, gdzie zawsze lecą epici i NIKT NIE przebija TWOICH licytacji.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Calis pisze:nie wiem jak pve
ale generalnie gwf to słaba klasa do pvp - taka tam moja opinia

ee tam, z tego co zaobserwowalem GWF w pvp daje rade, zreszta jak kazda klasa w NVNonline - jak na dosc swierza gre na rynku balans miedzy klasami jest - powiedzialbym nawet bardzo dobry. Czynnk ludzki jest najwieksza slaboscia kazdej klasy, po prostu gracz ktory nieogrania danej postaci, nieosiaganie dobrych wynikow.
pompon pisze:myślę że to typowy fizyczny dps ma zadawać max obrażeń czyli kryty to miód a obrona to sprawa drugorzędna

zgadzam sie!

i tyle, znow sie rozpisalem.
Pozdrawiam :czacha:

każdy luźny kot olewa psa
Awatar użytkownika
Nozownik
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2013, 19:07
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Great Weapon Fighter

Postautor: f35 » 05 cze 2013, 1:04

Traktorzysta18 pisze:Witam czy ktoś może mi powiedzieć czy ta klasa jest naprawdę taka słaba? Mam 40 lvl kończąc dunga mam najmniejszy zadany dmg oraz najwięcej przyjętych... Wiem, co tam ranking ale jak 2 lvl mniejszy gość zada z 1,5kk obrażeń a ja ledwo 700k to coś jest nie tak. Staram się wszystkie runki i ekwipunek dobierać pod power i crit. To jest moje drzewko, może ktoś coś doradzi.


Ta klasa wcale nie jest słaba tylko niepotrzebnie wszyscy napinają się na ten DPS.
GWF to hybryda tanka i dps. Nigdy nie będziesz zadawał tyle obrażeń co Trickster ani wytrzymywał tyle ciosów co Guardian. Jesteś pośrodku.
Jeśli chcesz rozważać role w grupie to Twoim zadaniem może być czyszczenie dużych skupisk mobów. W drodze do bossa przyspiesza to marsz a w trakcie walki z bossem, czyścisz jego kompanów zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo swojej drużynie.
Co do statów - to zależy od stylu gry, może być Power+Crit (mój pierwszy GWF był głównie skoncentrowany na Power) ale też ciekawie jest przy Life Steal + Penetration (robię teraz drugiego).
Jak to przy hybrydach bywa - skoncentrowanie się na jednym aspekcie postaci powoduje beznadziejny efekt końcowy więc z GWF czystego DPSa nie zrobisz, pewnie że są poradniki jak zrobić DPS GWF ale dobrze zrobiony Trickster czy Control Wizard i tak zawsze będzie mocniejszy.
Moim zdaniem eksperymenty zaczynają się dopiero od 60 poziomu i dużej ilości AD żeby kupić odpowiedni ekwipunek.
Co do rankingu po lochach, dokładne wyniki zależą jeszcze od składu drużyny ale:
1) to, że masz mały dmg to nie tragedia, chociaż ostatnie miejsce to może trochę za daleko (nie pamiętam od którego poziomu ale udawało mi się plasować na 2-3 miejscu)
2) to że masz dużo przyjętych ciosów - to ok, w końcu po Guardianie to właśnie ty jesteś tankiem
3) powinieneś mieć jeszcze max lub 2 miejsce w leczeniu
4) obowiązkowo powinieneś mieć 1 miejsce w ilości zabitych mobów (to oddzielna statystyka od dmg)


Tyle moich własnych doświadczeń.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
f35
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2013, 0:50
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Great Weapon Fighter

Postautor: f35 » 05 cze 2013, 1:29

pompon pisze:myślę że to typowy fizyczny dps ma zadawać max obrażeń czyli kryty to miód a obrona to sprawa drugorzędna healer będzie cię leczył w pt, moby to zabawa w mmo grasz w drużynie i masz możliwie szybko zabić bossa.


I to jest moim zdaniem najprostszy przepis na duże rozczarowanie postacią GWF.
Bossa najszybciej zabije Trickster a leczącego Cię healera wykończą "addsy" krążące wokół bossa :).

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
f35
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2013, 0:50
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Great Weapon Fighter

Postautor: coNNect » 25 cze 2013, 15:53

Witam,
przepraszam za taki trochę mały odkop, ale nie chciałem robić nowego tematu.
Aktualnie ściągam jeszcze neverwinter, ale już wcześniej chciałem zdecydować się na klasę.
Jeszcze średnio się orientuje, ale znalazłem dwa w miarę dobre (przynajmniej tak mi się wydaje) buildy, który będzie lepszy? Nie preferuję niczego raczej tak 50% pvp, 50% pve.
http://nw-forum.perfectworld.com/showth ... ator-Guide
http://nw-forum.perfectworld.com/showth ... -GWF-Guide

Awatar użytkownika
coNNect
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 25 cze 2013, 15:26
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Poprzednia

Wróć do Neverwinter - Klasy Postaci

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron
Reputation System ©'