autor: Eviar » 22 wrz 2013, 4:39
To moja prywatna opinia, ale szczerzę wątpię by kiedykolwiek wprowadzono wyższe poziomy. 60 lv to i tak zbyt wysoki; w D&D mowa zazwyczaj o niższych.
W każdym razie, wbicie 60 lv to zaledwie kilka dni maniaczenia. Nawet niedzielny gracz może bez problemu wbijać kilka poziomów dziennie. Jaki sens miałby wyższy poziom? Konieczność porzucenia niemalże całego eq (wartego niekiedy nawet miliony AD), gdyż sprzęt na 80 lv byłby lepszy? Połowa graczy by uciekła, bo potraciliby większość swoich osiągnięć w grze.
W tej grze expienie, całe szczęście, ma niewielkie znaczenie. Wystarczy już popatrzeć na sam system questów (przynieś, zabij, pozamiataj, wróć), który jest beznadziejnie nudny. Nikomu nie zależy na nowych poziomach; raczej skupiają się na więcej możliwych ścieżek rozwoju po wbiciu 30 lv.