Nowe klasy?

Wszelkie dyskusje o Neverwinter.
Hola, podróżniku! Blizny na Twych ramionach skrywają niejedną historię. Usiądź na chwilę i porozmawiajmy...

Re: Nowe klasy?

Postautor: Sarr » 13 lip 2013, 2:20

Dragonlance » wczoraj, 15:56 pisze:Znaczy ja przegięć nie widzę o ile czyta się to w co się klika, ma się jakis pogląd na to co chce się mieć, zobaczy jakiś build albo ma się w głowie wiedzę z papierzaka da się zbudować dobrą postać :) . Tak samo nie wiedzę przegięć na linii Diablę łotr vs niziołek łotr czy Diablę Wizz vs Human Wizz vs Elf Wizz i tak jak mówisz wynika to z uproszczenia mechaniki :ugeek: i pewnie wymaga jakiś tam większych rozkminek wbijając lvl-e. Faktem jest że coś kosztem czegoś nam leci, gdy zmodyfikujemy X to te X może nam nie pasować do reszty Y wtedy trzeba nadgonić to w statsach przy kolejnych lvl jednak różnice nie wydają mi się aż tak znaczące. (jeszcze za mało grałem wiec to jest moja subiektywna opinia) >>np: mam na srocu 21 inta a gram humanem 35 lvl - praktycznie co drugie napotkane diablę ma inta 23-24 bardzo rzadko 26 na 60 lvl wiec rozsądnie prowadzona postać daje sobie radę.<< kolejna subiektywna opinia wynikajaca z tego co gram i PACZE 8-)

Yy, coś pomieszałem robiąc 20 rzeczy na raz :D. I nie zacytowałem innych postów. Mea culpa.

http://www.facebook.com/PL.Neverwinter - Neverwinter.com.pl na Facebook!
http://www.neverwinter.com.pl - Nasz Portal Neverwinter.
Awatar użytkownika
Sarr
Administrator
Administrator
 
Posty: 255
Rejestracja: 04 gru 2012, 3:20
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: It's a secret.

Poprzednia

Wróć do Neverwinter - Główne Forum Ogólne

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

cron
Reputation System ©'