Powoli robi się tu niezły offtop
. Ale na tyle ciekawa dyskusja, że może wyodrębnimy z wątku drugi temat.
Wers pisze: Brakuje mi również solo dungów w których można zdobyć coś lepszego (wiem,po to jest guildia i możliwość dołączania żeby to party było) jednak gra by na tym nie straciła,gdyby dodali jakieś fajne,trudne solo lokacje.. Zwłaszcza,że osobiście za dnia niezbyt mam czas,a w nocy gra mało znajomych,jak jest z random party każdy z Was pewnie wie..
A Wieści to nie czyta?
Cryptic postanowiło spełnić Twoje życzenia w nadchodzącym dodatku
.
http://www.neverwinter.com.pl/wiesci/sy ... ywild.htmlDragonlance pisze:O tam
musisz nadrobić zaległości fabularno game-ingowe i odpalić NW1 i nW2 oraz Baldurs Gate. O ile NW2 i BG 1 i 2 można kupić sprawnie działające pod win7 to o NW1 musisz powalczyć. Z pewnością poczujesz klimat gdy rozpoznasz lokacje , itemy i postacie oraz usłyszysz głos Fronczewskiego
i paru innych aktorów.
Polecam polski dubbing w tych grach ponieważ miodność płynąca z głośników wykrzywia orbity planet.
nie zapominając o muzyce i odgłosach ( cztaj : czarodziej w BG i jakieś krypty gdzie szło echo)
Koniecznie
. Był pomysł w ogóle, by zorganizować forumowe grupy do grania Multiplayer w Baldur's Gate Enhanced Edition (nietrudno zdobyć). Prócz walorów edukacyjnych, no cóż - jest to po prostu gra, przy której wszelkie Skyrimy i Dragon Age wysiadają. A ten drugi z kolei czerpał ogromnie z Baldur's Gate (resztki tego samego studia i system zbliżony do D&D).
Zaś Miasto Neverwinter jest niedaleko na północ od Baldur's Gate i da się znaleźć odniesienia do tych rejonów, choć w trochę wcześniejszych czasach...
Natomiast jest gra, którą na nowo rozreklamujemy w Polsce obok Neverwinter
. Coś dla spragnionych głębszego klimatu i większych wyzwań, bardziej zaawansowanych graczy. Lub dla tych, którzy po prostu mają chwilowy przesyt Neverwinter i szukają klimatycznej alternatywy.
Dungeons & Dragons Online!
Powoli reanimujemy i będziemy aktualizować rówolegle największy Europejski Portal o D&D Online (skrót: DDO):
http://www.ddopl.comNaprawdę grę polecam. Są takie pola, na których Neverwinter nie ma szans z tą grą. A masę innych od DDO Cryptic Studios skopiowało.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fszgv7u_vzc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gR6UeGYtm68[/youtube]
Z ciekawych rzeczy, których próżno szukać w Neverwinter, a w DDO są od początku:1. Narracja Mistrza Podziemi (taki wirtualny Mistrz Gry o klimatycznym głosie)
2. Wymagające zadania... logiczne. Tak, są tam zagadki logiczne, w dalszej cześć gry naprawdę trudne.
3. Prawdziwe zasady Dungeons & Dragons (te z Neverwinter Nights 2 i Baldur's Gate 2)
4. Jeszcze bardziej realistyczna walka
5. Prawdziwe czary z D&D, znane z klasycznych cRPG i gry papierowej
6. System prawdziwych umiejętności, które można rozwijać, dostępnych każdemu - np. skakanie, uniki,
pływanie itd.
7. Niesamowite, ręcznie od podstaw tworzone przygody.
8. Gra jest dziś naprawdę OGROMNA.
9. Dużo bardziej taktyczna gra, trzeba myśleć jeśli się robi trudne przygody albo powyżej naszego levelu.
10. Można wybrać sobie poziom trudności każdej przygody.
11. Masa broni, których używamy jak w grze Action-RPG. Jeden klik-jeden cios. Wiele od broni zależy i jest ich ogromnie dużo. Przypadkowo można znaleźć coś bardzo dobrego, skorzystać z wielu różnych Crafting (choć są specyficzne).
Co natomiast jest lekko "gorsze":1. Gra głównie kooperacyjna lub solo. MMO RPG bez sensownego PvP.
Ale jakoś nikt nie marudził na to w klasykach cRPG że nie ma PvP, a DDO to wciąż MMORPG.
2. Troszkę starsza grafika. Ładna i mocno już poprawiona, ale czasem trzeba się do stylu przyzwyczaić.
3. Nie wszystkie lokacje są darmowe. Jest naprawdę dużo darmowych i można na resztę zarabiać zwyczajnie grając, ale po pewnym czasie warto coś dokupić.
4. Świat gry, który jest trochę inny od Forgotten Realms (choć dodali tam już i Forgotten Realms, jednak dla wysoko-poziomowych postaci). Wciąż jest to jednak oficjalny świat D&D ściśle, bardzo ściśle trzymający się oryginału. Ba, pod wpływem DDO wydano dodatki do papierowego D&D - co pokazuje talent twórców gry. Eberron jest światem lekko steampunk, gdzie magia rywalizuje z technologią (klimat średniowiecze/renesans).
5. Sporo mniej graczy. Ale jest chyba wciąż duża polska Gildia DDOpl. Ja ją stworzyłem i kilka lat byłem jej liderem, aż z braku czasu ustąpiłem.
No i będziemy znów tę grę Polakom polecać, więc graczy zrobi się więcej. Do tego DDO jest dziś dla chętnych solo-friendly...