Strona 1 z 2

Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 20 maja 2013, 21:12
autor: Etherel
http://www.youtube.com/watch?v=SEM95CLtm4s

Póki co nie ma gameplaya ale już niebawem.

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 20 maja 2013, 21:15
autor: Sarr
Nono, super to wygląda :). I brzmi.
Hmm... A potrafiłbyś zrobić prostego erpega jakby Ci napisać dobry scenariusz / teksty itd.?

ps. Wybacz że nie ma jeszcze wklejania Video z Youtube bezpośrednio, może już jutro to naprawimy.

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 20 maja 2013, 21:57
autor: Etherel
Zrobić można ale trzeba mieć dużo czasu i fundusze.

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 20 maja 2013, 22:30
autor: Musmus
Ładne. Urzekło mnie "We need funds" :D

Będzie krew i flaki?

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 0:35
autor: Sarr
Etherel pisze:Zrobić można ale trzeba mieć dużo czasu i fundusze.

Tak, tak. Po prostu od lat mam projekt eprega, który mógłby pewnie serio zarobić kasę. Ale to może kiedyś przy okazji pogadamy, np. w Neverwinter ;).

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 11:10
autor: Kavalorn
Tak trzymać, wszystko co dobre zaczyna się od zabawy...no i trzeba to lubić!

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 11:17
autor: Etherel
Sarr pisze:
Etherel pisze:Zrobić można ale trzeba mieć dużo czasu i fundusze.

Tak, tak. Po prostu od lat mam projekt eprega, który mógłby pewnie serio zarobić kasę. Ale to może kiedyś przy okazji pogadamy, np. w Neverwinter ;).


Wiesz co jest w tej branży głownym mottem?

To czego chcieliby gracze nigdy nie zarobi;]

Sam projekt to za mało. Bez np promocji nawet najambitniejsze tytuły się nie sprzedają. Ostatni Tomb Raider ma fenomenalne rozwiazania i dobra fabułę i się nie zwrócił ;]
Same licencje zżerają masę kasy.

Jeśli masz ten projekt w postaci elektronicznej to mógłbym zajrzeć i określić czy w ogóle jest wykonalny technicznie.

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 14:01
autor: Sarr
Etherel pisze:Wiesz co jest w tej branży głownym mottem?

To czego chcieliby gracze nigdy nie zarobi;]

Sam projekt to za mało. Bez np promocji nawet najambitniejsze tytuły się nie sprzedają. Ostatni Tomb Raider ma fenomenalne rozwiazania i dobra fabułę i się nie zwrócił ;]
Same licencje zżerają masę kasy.

Jeśli masz ten projekt w postaci elektronicznej to mógłbym zajrzeć i określić czy w ogóle jest wykonalny technicznie.

Tak, tak, ale myślę że mam trochę głowę na karku i gdyby mieć ekipę, która potrafiłaby to ogarnąć zrobilibyśmy coś ciekawego.
O to chodzi, że to by miał być niby prosty projekt, po prostu z jakiegoś powodu nie ma czegoś takiego. Niestety chodzi o grę MMO w rzucie izometrycznym z bardzo prostymi, ale oryginalnymi (póki co) rozwiązaniami.
A co do licencji, wciąż działa np. D20 - darmowa licencja do RPG :). Niedawno jakaś polska ekipa próbowała zrobić rasowe MMO, chciałem do nich dołączyć jako "content writer" ale pełne third-person MMORPG to jest imho lipny pomysł jak się nie ma funduszy :).
Stąd rzut izometryczny a'la Diablo, jedynie w 3D. I do tego udany gameplay, interfejs, możliwości jakich brak w innych grach (mogą być na początku prosto zaimplementowane) + bardzo dobry klimat. A co do finansów, to czytałem różne historie, również te Billa Ropera - wygląda na to że jeśli masz dobry projekt, sponsor się może znaleźć...
Na Wiedźminie się przekonaliśmy, że dobre pomysły popłacają - no ale tu by chodziło o grę indie, która zbierałaby coraz większe rzesze graczy. System przemyślanych mikro-płatności.

Opiszę Ci jakieś szczegóły następnym razem - projektu jako takiego nie mam, ale da się zrobić :). Jedno jest pewne - od strony merytorycznej potrafiłbym zdziałać coś ciekawego, fabuła, systemy, no pomysłów mam zawsze masę i często działają... Problem w tym że nie potrafię kodować i nie jestem też grafikiem :). Jedynie ciekawą oprawę muzyczną mógłbym skomponować (klimatyczną). Ogółem ze mnie taki trochę "wizjoner", ale z doświadczeniem życiowym. Zauważam, że ludzie często mają odpowiedni warsztat, ale brakuje im właśnie trafionych, działających pomysłów. Ja dodatkowo mam sporo wiedzy psychologicznej, myślę że to też trochę pomaga.
Wiesz, tak tylko rzuciłem, ale serio uważam że to by miało ręce i nogi jakby się postarać. Na razie poćwiczę sobie może na Neverwinter Foundry ;). Oczywiście nic nie oczekuję, wiadomo, masz życie i pracę i ograniczony czas. Ale będziemy w kontakcie i podam Ci jakieś konkrety jak tylko to ogarnę.

Zaś co do stylu grafiki, to to co pokazałeś jest w genialnie podobnym klimacie i bardzo wysokiej jakości!

Ps. Znasz Path of Exile? To jest akurat hack 'n slash, ale ciekawy projekt niezależny. Pokazuje jak wiele można zdziałać jeśli naprawdę wiesz co chcesz osiągnąć.

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 20:07
autor: Etherel
Możliwe, że zaproszę Cię do współpracy jeśli dostane na to kasę;]
Mój projekt nie będzie typowym cRPG tylko action-adventure z elementami RPG. Czyste RPG to bardzo czasochłonna i "kasochłonna" praca. Gdybym miał z 20 zapeleńców z umięjętnościami, którzy pracowali by za darmo to robił bym kozackie RPG.
Fani RPG z reguły nie są realistami xD

Re: Mój ostatni prototyp - projekt

Post: 21 maja 2013, 22:41
autor: Sarr
Oj, bardzo chętnie :). Marzenie dosłownie. Tym bardziej postaram się nieco więcej Ci opisać itd.
Tak, fani RPG zwykle nie są realistami. Ale ja jestem raczej realistą, po prostu z nietypowymi pomysłami - choćby ten Portal i Forum są ich wynikiem ^^.
No, ciekawie, ciekawie. Jak byś kogoś potrzebował, do tego sprawnego w językach/stylu - klimacie tekstu, fabułach, pomysłach na systemy, funkcjonalne elementy takie jak UI itd. - pisz.