Strona 2 z 2

Re: Foundry - brody

Post: 09 sie 2013, 20:17
autor: Tomislaw
Ja tylko liczę na możliwość edycji terenu. Obecnie tworzenie customowych otwartych map jest istną udręką. Stworzenie małej kamiennej wyspy zajęło mi trzy tygodnie. W takich sytuacjach szybko kończy się limit na modele możliwe do wstawienia.
Brakuje mi jeszcze warstwy zabijającej po upadku na nią (takie coś, co jest w jaskiniach, tylko do otwartych map).

Ostatnio postanowiłem zrobić latającą wyspę pełną pomniejszych misji, co jest iście horrendalnym zadaniem. Nie tylko ciągłe poprawianie tych wszystkich wiszących mostów i innych detali jest takie pracochłonne, ale również ta strona techniczna. Ciesze się, że prace jako tako nie stoją w miejscu.

Mam nadzieje, że ten update wszystko zmieni.

Re: Foundry - brody

Post: 09 sie 2013, 20:20
autor: Dejmian
A czy skończyłeś już swój quest ? chętnie bym go zobaczył :) , jeśli możesz to podaj namiary. Ja aktualnie pracuje nad swoim już parę dobrych dni, na szczęście zostały już tylko wykończenia.;)

Re: Foundry - brody

Post: 09 sie 2013, 20:32
autor: Tomislaw
Pierwsza nazywa się "Ponure Głębiny". Można ją nazwać moim debiutem w takim typie map. Kolejna zajmie mi pewnie jeszcze parę tygodni.
Mogę tylko powiedzieć, że obecna na pewno przebije poprzednią swoim rozmachem. Mogę zapodać też parę screenów, ale to w osobnym wątku.


---
| Następna będzie posiadać inny wątek niż poprzedniczka, lecz będą występować liczne nawiązania.
\/ Do osoby poniżej

Re: Foundry - brody

Post: 09 sie 2013, 20:36
autor: Dejmian
Kolejna będzie kontynuacją czy osobnym wątkiem ?

Re: Foundry - brody

Post: 10 sie 2013, 0:49
autor: humbas
Jeśli by to kogoś zainteresowało, to zapraszam do mojej kampanii (od dzisiaj dwu-misjowej, w przyszłości pewnie to jeszcze poszerzę) o nazwie Badgers' Den.