Re: [Foundry] Kły nie zawsze są ostre
: 09 lis 2015, 15:57
autor: Rezuron
09.11.2015 - Aktualizacja przygody do v2.4
+ Możliwość zmiany trudności przygody poprzez interakcję z Wagami Szalkowymi.
+ Możliwość zmiany trudności przygody poprzez interakcję z Wagami Szalkowymi.
Spoiler: Pokaż
Lista Zmian:
- Uziemienie kilku latających obiektów.
- Dostawienie kilku szczegółów.
- Dodatkowy dialog z Dags we wsi po powrocie z bagien.
- Grabarz po powrocie z bagien zamiast stać będzie siedział.
- Dodatkowe zadanie od Mozarta na początku przygody (Weź Odznakę Strażnika)
- Nowy przedmiot - Odznaka Strażnika.
- Nowi przeciwnicy (Których nie spotkamy po zmniejszeniu poziomu trudności). Między innymi Wilki w lesie, dodatkowe patrole i Horda Zombie w ostatniej lokacji.
- W dialogach zamiast nawiasów <> został zastosowany system [OCC], dzięki czemu dialogi będą czytelniejsze.
- Zmiana opisu Foundry - pojawia się informacja o możliwości podjęcia wyzwania Odkrywcy oraz o możliwości zmiany trudności przygody. Pojawia się też informacja o wersji przygody.
- Możliwość zmiany trudności przygody poprzez interakcję z Wagami Szalkowymi. Każdy obszar ma własną wagę szalkową. Wejście w interakcję z wagą doprowadzi do zmniejszenia poziomu trudności spotkań na danym obszarze. Jeżeli przygoda będzie dla ciebie za trudna lub nie masz ochoty przedzierać się przez stada potworów użyj każdej napotkanej wagi szalkowej, co ograniczy przeciwników do minimum. (Uwaga! Nie każdy obszar ma wagę szalkową!)
Lista obszarów posiadających opcję zmiany trudności poprzez interakcję z Wagą Szalkową:
- Wieś Jermułki
- Wieś Jermułki po powrocie z bagien
- Wieś Jermułki ostateczna bitwa
- Krypta
- Orcze Bagna
Uwaga!
Jeżeli przechodzisz przygodę korzystając z Wag Szalkowych nie zmienia to fabuły, a jedynie zmniejsza ilość oraz potęgę przeciwników na twojej drodze. Przygoda nadal jest w pełni wartościowa, nie tracisz dostępu do żadnych informacji! Ogranicza to natomiast przyrost punktów doświadczenia jakie zdobywasz podczas przygody ze względy na mniejszą ilość pokonanych przeciwników.
Jeżeli szukasz Wagi Szalkowej to zawsze znajdziesz ją w pobliżu miejsca pojawienia się na obszarze. (Wyjątkiem jest pierwszy obszar, gdzie waga znajduje się obok Mozarta, który wyjaśnia nam jej działanie (Out of Character)).
- Uziemienie kilku latających obiektów.
- Dostawienie kilku szczegółów.
- Dodatkowy dialog z Dags we wsi po powrocie z bagien.
- Grabarz po powrocie z bagien zamiast stać będzie siedział.
- Dodatkowe zadanie od Mozarta na początku przygody (Weź Odznakę Strażnika)
- Nowy przedmiot - Odznaka Strażnika.
- Nowi przeciwnicy (Których nie spotkamy po zmniejszeniu poziomu trudności). Między innymi Wilki w lesie, dodatkowe patrole i Horda Zombie w ostatniej lokacji.
- W dialogach zamiast nawiasów <> został zastosowany system [OCC], dzięki czemu dialogi będą czytelniejsze.
- Zmiana opisu Foundry - pojawia się informacja o możliwości podjęcia wyzwania Odkrywcy oraz o możliwości zmiany trudności przygody. Pojawia się też informacja o wersji przygody.
- Możliwość zmiany trudności przygody poprzez interakcję z Wagami Szalkowymi. Każdy obszar ma własną wagę szalkową. Wejście w interakcję z wagą doprowadzi do zmniejszenia poziomu trudności spotkań na danym obszarze. Jeżeli przygoda będzie dla ciebie za trudna lub nie masz ochoty przedzierać się przez stada potworów użyj każdej napotkanej wagi szalkowej, co ograniczy przeciwników do minimum. (Uwaga! Nie każdy obszar ma wagę szalkową!)
Lista obszarów posiadających opcję zmiany trudności poprzez interakcję z Wagą Szalkową:
- Wieś Jermułki
- Wieś Jermułki po powrocie z bagien
- Wieś Jermułki ostateczna bitwa
- Krypta
- Orcze Bagna
Uwaga!
Jeżeli przechodzisz przygodę korzystając z Wag Szalkowych nie zmienia to fabuły, a jedynie zmniejsza ilość oraz potęgę przeciwników na twojej drodze. Przygoda nadal jest w pełni wartościowa, nie tracisz dostępu do żadnych informacji! Ogranicza to natomiast przyrost punktów doświadczenia jakie zdobywasz podczas przygody ze względy na mniejszą ilość pokonanych przeciwników.
Jeżeli szukasz Wagi Szalkowej to zawsze znajdziesz ją w pobliżu miejsca pojawienia się na obszarze. (Wyjątkiem jest pierwszy obszar, gdzie waga znajduje się obok Mozarta, który wyjaśnia nam jej działanie (Out of Character)).