Strona 1 z 2

TR vs GF

Post: 29 lip 2013, 21:30
autor: Xaime
Witam wszystkich,ze względu na to że to mój 1 post,Witam po raz kolejny :)
Chciałbym zacząć grę w Neverwinter,aczkolwiek trapi mnie pytanie kim grać.Pewnie wiele postów padło z takowym tematem,ale ja mam wybrane 2 klasy.
Problem w tym że te 2 klasy różnią się od siebie.GF jest typowym tankiem,a TR DPS'em.Od dłużeszego czasu gram postaciami Tankującymi,ale chciałbym spróbować w tej grze DPS'em jakim jest TR,ale nie mam pewności.
Chciałbym,abyście mi powiedzieli jak postacie spisują się do gry solo,duo,co ważne bardzo w PvP,PvE,na bossy itd.I ogólny zarys tych 2 postaci,bo mam wrażenie że gra GF'em jest strasznie nudna :) Ale myślę że dowiem się tego od was.

Re: TR vs GF

Post: 29 lip 2013, 21:52
autor: Ejnox
Zgodzę się, GF jest okropnie nudny.
Block, Block Atak. Block , Block Atak.

A TR to unikanie, markowanie, robienie z przeciwnika dutka, idealny do wszystkiego!
Polecam grę TR!

Re: TR vs GF

Post: 29 lip 2013, 21:56
autor: Xaime
O bardzo Ci dziękuję,poczekam na resztę komentarzy,mam dzieję że nie sporzą mi problemów,mam tu namyśli że jakiś jego mość będzie posiadał dobre argumenty dla klasy GF,to będę w dylemacie jeszcze większym,w którym jestem ^^
PS:Możesz mi powiedzieć więcej o TR ?

Re: TR vs GF

Post: 29 lip 2013, 23:35
autor: Ejnox
Walka TR'em opiera się głównie na unikaniu. Tzn, standardowy unik, niewidzialność, skille ogłuszające czy teleportujące - wszystko by nie otrzymać obrażeń. Moim zdaniem, dobrą inwestycją, (jeśli nie chce ci się zbierac 980 000 DA na kota) jest pet zatruwający.
Inwestuje się głównie w kryty i moc + co wolisz
Ja do krytów i mocy dokładam kradzież życia tzn. Kiedy atakujesz, wesoło zyskujesz żyćko.
TR zadaje raczej średnie dmg, ale jego ataki są piekielnie szybkie, a większość w miarę szybko się regeneruje.
Do tego, jeśli np. na drodze stoi przeciwnik a ty nie chcesz z nim walczyć włączasz niewidzialność i przemykasz się cichaczem.
Jest też bardzo przydatny w podziemiach, gdyż wykrywa i rozbraja pułapki.

I wcale nie musisz brać niziołka, bo "Tak rekomendują". Staty nie są tak ważne jak w oryginalnym D&D, jak chcesz nawet pół-rok TR możesz grać i wszystko będzie okej!

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 1:08
autor: Xaime
Dzięki wielkie,a posiadasz jakiś konkretny build pod tą postać ? :D A co do średniego DPS'a to słyszałem że właśnie TR ma jednego z najlepszych.GSW jest też mocny,ale nie wiem jak odnosi się di TR,prosiłbym Cię o jeszcze jakieś porady dla początkującego,bo w sumie dobrze gry nie zacząłem,a na pewno jakieś info by się przydało jak na początek :]

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 12:49
autor: Ejnox
Nie, nie posiadam Bulida, bo uważam to za shit.
Lubię rozwijać postać tak jak chcę, a nie, że bez przerwy słuchać tego:

Obrazek Eeee, źle go rozwijasz, będzie głupi, żal, lol.



Uważam bulidy za coś niepotrzebnego i żałosnego, bo

"Idąc utartymi ścieżkami nigdy nie osiągniesz więcej niż inni"

Zawsze eksperymentuje, czasem się to opłaca, czasem nie..




A co do porad...
Pytaj po prostu, postaram się odpowiedzieć ^^

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 13:05
autor: 1GurU9
Ejnox » 9 min temu pisze:Uważam bulidy za coś niepotrzebnego i żałosnego, bo

"Idąc utartymi ścieżkami nigdy nie osiągniesz więcej niż inni"

Zawsze eksperymentuje, czasem się to opłaca, czasem nie..


Nie zgodzę się z tym. Buildy to przedewszystkim wyjaśnienie czemu, co, jak i gdzie, a nie tylko rozpiska skilli. Build daje ogólne ramy i wgląd w synergię umiejętności, dlatego zawsze warto poświęcić kilka minut przed stworzeniem postaci i poczytać na jej temat.



Kilka poradników co do postaci Rogala:
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... ats-guide/
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... pvp-guide/
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... dps-guide/
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... ild-guide/
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... ild-guide/
- http://guidescroll.com/2013/05/neverwin ... lls-guide/

W niedalekiej przyszłości planowany jest nerf niewidzialności, która ma znikać po ataku. Nie wiem jaki będzie to miało wpływ na buildy, ale z góry ostrzegam.

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 13:14
autor: Ejnox
Właśnie przez bulidy w każdym mmorpg jest tysiące postaci rozwiniętych w identyczny sposób, co jest do jelita grubego.

Nie lubię się stosowac do bulidów, biorę to, co uważam za słuszne i gram. I często dzięki temu mam lepsze postaci niż inni.

Edit: Źle się wyraziłem. Niż ci, którzy stosują się do bulidów.

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 13:37
autor: 1GurU9
Widzisz, też lubię ruszyć makówką czego wynikiem są moje wypociny na forum klas, ale mam nadzieję że dzięki temu co piszę nikt inny nie będzie musiał tracić 300 lub więcej zenów na re-skill tak jak ja. Ofc nie mam nic przeciwko kombinowaniu samemu, ale żeby się w takie rzeczy bawić potrzebne jest ogólne zrozumienie klasy i mechaniki na której się ona opiera, a takich rzeczy uczy się długimi godzinami rozgrywki (aby empirycznie podejść do sprawy) lub kilkoma godzinkami na forach, czytając wypociny theorycrafterów aby ten czas zaoszczędzić.

P.S: Jeżeli coś jest dobre to prędzej czy później ktoś to znajdzie, opisze i wszyscy będą w tym kierunku dążyli, bo czemu mają być gorsi. Dlatego coraz częściej liczy się również "skill".

Re: TR vs GF

Post: 30 lip 2013, 15:36
autor: Xaime
W sumie to oboje macie racje.Powinno się grać tak jak się chce,a nie wg. kogoś lub kogoś opinii,ale z drugiej strony ja mam zerową styczność z tą grą,więc ja potrzebuję czegoś co mi pomoże kierować się miej więcej tą dobrą drogą.
Bo nie mam ochoty spieprzyć postaci :]