Strona 2 z 3

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 31 lip 2013, 21:48
autor: crack
Kaczet mógłbyś podać swój build tu na forum albo na pw jeśli to nie problem? Zaczynam grę CW i wasze buildy są interesujące.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 01 sie 2013, 15:10
autor: 1GurU9
Postanowiłem się troszkę podedukować i muszę powiedzieć, że mój build słabo sprawdza się w połączeniu z setem wielkiego wezyra, który dla użytych przezemnie skilli daje tylko:

Icy Terrain: Nakłada po jednym debuffie na każdego trafionego przeciwnika nie dając nam buffa.
Steal Time: Nakłada do 3 stacków debuffa na trafionych przeciwników przy czym daje nam tylko jeden stack buffa nie ważne ilu przeciwników trafimy.
Shard Of Endless Avalanche: Debuff tylko na moby trafione popchnięciem. Żadnego buffa dla nas i żadnego efektu dla mobów dotkniętych wybuchem

Jakimś kompromisem oraz próbą dodania użyteczności dla wielkich wezyrów byłaby implementacja shielda, repela lub entangling force pod tabem. Umiejętności te dają nam 1 stack buffa za każdego trafionego przeciwnika oraz nakładają 1 stack debuffa na trafionych przeciwników. Tracimy jednak 15% mitigation i szybsze zamrożenie na icy terrain. Ciężki orzech do zgryzienia.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 01 sie 2013, 18:42
autor: Kacezet
Zamrażanie możesz sobie podarować, po kilku ciosach (o które przy buildzie AoE nie trudno) moby i tak zaczną walczyć dalej. W Spellplague i CN większość mobów ubija sie zrzucając je z krawędzi, a te z którymi walczy się normalnie są odpone na wszystkie efekty Crowd Control w tym także na zamrożenie :wink:

Polecam Entangling Force pod Tabem, działa niczym mini-singularity, odnawia ogromne ilości AP oraz w połączeniu z Conduit Of Ice robi ogromne obrażenia obszarowe :grin:

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 01 sie 2013, 20:13
autor: 1GurU9
Przy zamrożeniu chodzi mi głównie o przerwanie mocnych, ładowanych ataków, ale na późniejszych lokacjach faktycznie chyba taka konfiguracja będzie sensowna. Co do mobów odpornych na CC to zawsze zostaje nam duży damage output. Brakuje tylko kradzieży życia i tylko przez nią widzę tutaj jeszcze jakieś szanse dla wezyra i modyfikacji kilku skilli.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 02 sie 2013, 16:06
autor: Vex
Ja bardzo polecam kombinację setu Magelord i High Vizier z tego względu iż Magelord dodaje +450 Power a HV +450 Recovery lecz kosztem Critikal Strike ale i to można uzupełnić dzięki kompanionowi którego można kupić za 2.000 Zen lub na AH :)

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 02 sie 2013, 18:08
autor: 1GurU9
Osobiście noszę kombinację Magelord i Shadow Weaver + Kot. Wygląda to całkiem dobrze :P

Moc: 4513
Kryt: 2422
Penetracja: 1702
Ozdrowienie: 3733
Obrona: 1698


EDIT: Zrobiłem dzisiaj test na piracie z wiązanką:

TAB: Entangling Force
Q: Conduit of Ice
E: Shield
R: Steal Time
LMB: Storm Pilar
RMB: Ray of Frost
Passywka1: Evocation
Passywka2: Eye of the Storm
Ulti1: Arcane Singularity
Ulti2: Ice Knife

To co zobaczyłem mnie przeraziło. Taki dobór skilli powinien zostać zakazany albo przynajmniej reszta skilli zbufowana. Im więcej mobów tym większa masakra i tym szybsza odnowa punktów akcji. Jak znajdę chwilkę czasu w weekend opiszę co i jak.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 02 sie 2013, 21:11
autor: Kacezet
Jakakolwiek kombinacja dwóch setów jest moim zdaniem błędna. Te +450 Crita/Recovery/Powera nie da nam aż tyle co jakikolwiek 4/4 bonus. To jedynie +450 suchego gear score, które co najwyżej pomoże nam sie dostać na XYZ dungeon :wink:

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 02 sie 2013, 21:24
autor: 1GurU9
Steckujący się buff z wezyra jednoznacznie dyskwalfikuje inne zestawienia. Weaver jednak zbyt mało współgra z resztą dostępnych w grze itemów.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 23 sie 2013, 15:02
autor: marximo
Witam.Mamy modul1 dodatku dlugo wyczekiwanego,mam pytanie do zalozyciela tematu i osob tu sie wypowiadajacych,a mianowicie jak wyglada cw po dodatku czy cos naprawili czy spier...,jakie sa wasze spostrzezenia nie chce zakladac nowego tematu poniewaz zaczolem robic maga z pojawieniem sie tego tematu i z tego co szukalem z pl poradnikow,dyskusji na temat cw ten jest jednym z najlepszych.Czekam na wasze relacje Pozdrawiam :bywaj:

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Post: 23 sie 2013, 15:38
autor: Vex
Ja uważam że kombinacje są na tyle wskazane co potrzebne bo bonusy pełnych setów są lekko mówiąc beznadziejne jak można to uzupełnić featami:)
a x2 450 poweru czy recovery się przyda, lepiej je mieć niż nie mieć- bo jednak te 450 robi wielką różnicę.

+ złożenie setu z Acienta - talisman i orb- znowu doda nam pewną ilość poweru czy tam krytyka:) wtedy wiz staje się sprawniejszy przy kontrolowaniu :)

I zmieniłem mój set na Shadow Weaver + Magelord's i nie zgodzę się że Shadow nie współgra z niczym :)