Strona 2 z 2

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:09
autor: Arcz3r
Opierając się na Twoim builidzie i o tym co jest nie przydatne i przydatne wyszło mi takie zjawiskowe coś ;x
http://nwcalc.com/cw?b=nov:4wq18:70sv,1 ... :6z000&h=0
Icy Terrain wyrzuciłem z racji tego ze zadaje mały dmg wokół a możemy wtedy użyć shielda który zada większy AP co w dodatku odrzuca ;)
Repel zostawiłem tylko na jednym z racji tego że i tak się rzadko przydaje tylko na paru Dungach z tego co mi wiadomo chyba że również warto i jego rozwinąć ? ;)

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:20
autor: Vex
Repel się przydaję na PvP ale ogólnie nie będziesz go używał z byt często, masz shielda :) ale teraz Build wygląda nieźle :) Ale zawsze można zrobić reset jeśli najdzie Cię inwencja na coś innego :)

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:31
autor: Arcz3r
Tak czy siak muszę już je resetować chodź mam 30 lvl ale myślę że ten build spełnia wszystkie moje oczekiwania, Dziękuje za pomoc przy tych skillach ^^
Została jeszcze kwestia statystyk co wgl jest dla mnie czarna magia tu w NV ;x
Na czym Thaumaturg ma się skupić na tych atrybutach z INT, WIS oraz CHA ? INT oraz CHA ?

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:47
autor: Vex
głownie Wiz korzysta z Int, to jego podstawa, Cha i Wis.
Ja sam używam kombinacji Int 26, Wis 15, Cha 19 :)

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:51
autor: Vex
tak:)
Ogólnie moje itemki dodają mi Powery, Recovery i Cryt :) to taka podstawa, lecz Defa dla Wiza też bardzo dobre, ponieważ nie będziesz padał co chwile :)

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 11 lip 2013, 23:51
autor: Arcz3r
To wiem, Okey ^^
Dzięki Wielkie za Wszelką pomoc Vex (Sigrandil), jestem bardzo wdzięczny ! ;D
Myślę że temat do zamknięcia ;D

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 12 lip 2013, 0:01
autor: Vex
Na początek warto zebrać połowę setu z Fatebender's i Focal Magi :) do tego wrzuć 5-6 Enchaty dodające defa, cryta recovery i Power:) Ringi obowiązkowo Minor Grand Slavemaster's na oby dwie dłonie :) Pasek noszę aktualnie Grand Fugitive's :) to da Ci około 10k Gs lub 9.800 :) Dzięki temu zaczniesz chodzić na dungoeny T2 i tam uzbieraj lub kup na AH połowę setu Shadow Weaver i High Vizier :)
neverwinter-rasy-i-klasy/spis-setow-t1-t2-dla-cw-t186.html tutaj jest rozpiska setów dla CW :)

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 12 lip 2013, 1:20
autor: Arcz3r
Wohohoh o tym nie pomyślałem żeby zadać pytanko ^.^
Wielkie dzięki Sigrandil, na prawdę cholernie mi pomogłeś ! ;D
Piona <peace> ! :D
do zamknięcia ! ;D

Re: [CW] Control Wizard (Build.Test)

Post: 12 lip 2013, 13:33
autor: Wers
Hej może ja też dodam od siebie 5gr.. Będzie rzecz jasna to moja subiektywna ocena.
Tak naprawdę Neverwinter jest jak wszyscy wiemy gra zespołowa,gdzie wejście do dungeona bez dobrego party w którym każdy wie jakie jest jego zdanie jest raczej skazane na porażkę,bądź mocna ogranicza nam przyjemność z gry.
Grając CW osobiście raczej nie nastawiam się na DPS (chyba,że na bosie) a na kontrolowaniu pola walki..
Gram tak żeby addy które biegają luzem po mapie jak najmniej atakowały towarzyszy-jak jest w party dobry klecha,to we 2 ogarniamy doskonale,reszta klepie bosa.. W swoim bulidzie nastawilem sie na 3 rzeczy.
atak ~4100
recovery ~2700
crit ~2100
Podczas walki przy bosie używając skilli obszarowych daily po wykonaniu 3-4 ataków obszarowych mam już naładowane daily po tym leci Arcane Singularity i mooby praktycznie nie są w stanie zadać żadnych obrażeń :) Bo,albo są zestunowane,albo wciągane przez daily..
W tym czasie 1gwf i 2 rogali dewastuje bosa,szybko sprawnie i każdy jest zadowolony..
Co z defem? Na chwile obecna mam nieco ponad 1k,wystarczy mi do tego żeby przeżyć na t2,więc po co więcej?
Na pvp też sobie radze bardzo dobrze,nie pamiętam (o ile bylo 5 na 5) żebym wypadł poza pierwsza trójkę ;]
Trzeba pamiętać po prostu,że CW to nie tank,my nie możemy walczyć w zwarciu z wrogiem,a atakować na odległość. Często podczas meczów widzę właśnie,że niektórzy o tym zapominają..
Gear w tej grze też nie jest najważniejszy.. wg mnie 9.4 k gs to wartość która spokojnie wystarczy na ogarnięcie każdego T2 ,wszystko ponadto tylko przyspiesza sprawę :)