Bony w ekwipunku
: 21 lut 2014, 11:28
Witajcie Słodziaki,
W tym oto poście przybliże Wam co z czym się je, czyli za co dany bon w częściach ekwipunku odpowiada.
Life Steal – Częściowe wykradanie punktów życia przy zadawaniu obrażeń mobkowi.
Deflect – Szansa na uniknięcie ciosu zadanego przez wroga.
Defense – Zwiększenie odporności na zadane obrażenia.
Armor Penetration – Szansa na przeszycie odporności wroga.
Critical Strike – Zwiększona szansa na zadanie krytycznych obrażeń wobec wroga jak z ataków bronią tak i z czarów.
Regeneration – Zwiększona ilość regeneracji punktów życia.
Hit Points - Zwiększa ilość punktów życia.
Movement – Zwiększona możliwość poruszania się.
AC -Armor class – Zwiększona odporność na zwykłe ataki mobków.
Recovery – Zwiększona szybkość regeneracji skili encounter (tych czerwonych) oraz ilość przyznawanych Punktów Akcji.
Power – Zwiększa siłę zadawanych obrażeń bronią i czarami.
Hit Points - Zwiększa ilość punktów życia
W tym oto poście przybliże Wam co z czym się je, czyli za co dany bon w częściach ekwipunku odpowiada.
Life Steal – Częściowe wykradanie punktów życia przy zadawaniu obrażeń mobkowi.
Deflect – Szansa na uniknięcie ciosu zadanego przez wroga.
Defense – Zwiększenie odporności na zadane obrażenia.
Armor Penetration – Szansa na przeszycie odporności wroga.
Critical Strike – Zwiększona szansa na zadanie krytycznych obrażeń wobec wroga jak z ataków bronią tak i z czarów.
Regeneration – Zwiększona ilość regeneracji punktów życia.
Hit Points - Zwiększa ilość punktów życia.
Movement – Zwiększona możliwość poruszania się.
AC -Armor class – Zwiększona odporność na zwykłe ataki mobków.
Recovery – Zwiększona szybkość regeneracji skili encounter (tych czerwonych) oraz ilość przyznawanych Punktów Akcji.
Power – Zwiększa siłę zadawanych obrażeń bronią i czarami.
Hit Points - Zwiększa ilość punktów życia