Strona 1 z 1

Nie doszły ZEN

Post: 11 sie 2013, 20:00
autor: Firen
Witam, kupiłem ZEN przelewając z konta bankowego. Po zaksięgowaniu już dziękując za zakup następuje przetwarzanie i ten pasek niechcący nacisnąłem i przerwałem ten proces i ZEN nie doszły na moje konto. Stało się to 09.08.2013. Od razu napisałem do supportu w tej sprawie. Ostatnia ich odpowiedź była przedwczoraj, że ZEN doszły. Na stronie jak i w grze mam nadal 0 ZEN. Czy jest jeszcze jakiś inny sposób na odzyskanie ZEN?
Pozdrawiam

Re: Nie doszły ZEN

Post: 11 sie 2013, 20:09
autor: Vex
Wejdź na swoje konto na https://billing.perfectworld.com/charge potem kliknij w Transfer Zen po czym wybierasz grę, serwer i klikasz transfer jeśli to zrobisz Twoje konto w grze zostało zasilone, bo aktualnie Zeny wiszą na serwerze PWE :)

Re: Nie doszły ZEN

Post: 11 sie 2013, 20:19
autor: Firen
Pisałem w pierwszym poście: na stronie jak i w grze mam 0 ZEN. Już kupowałem wcześniej ZEN, także wiem, że trzeba transportować.

Re: Nie doszły ZEN

Post: 11 sie 2013, 22:14
autor: Dejmian
To chyba pozostaje wiadomość do obsługi technicznej.

Re: Nie doszły ZEN

Post: 12 sie 2013, 20:43
autor: Firen
Jak ktoś spotka się z podobnym problemem to ta strona https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl musi pomóc.