Strona 1 z 1

Problem z Doładowaniem Zen za pomoca Telefonu

Post: 18 maja 2015, 10:46
autor: Doskias
Problem wygląda następująco... Większość z was pewnie wie jak wyglądają etapu doładowania... Wybieramy formę płatności ( w moim przypadku Mobilna) po czym mamy do wyboru na jaka gre chcemy doładować ZEN, wybieramy Nevera no i serwer Dragon... Ja wybrałem kwote 11.07 by pozyskać 261 ZEN (głównie chodziło mi o doładowanie byle jakiej kwoty by otrzymać skrzynkę darmowa ze sklepu) wysłąłęm PASS na num 7936 po chwili otrzymałem KOD ktory wpisałem w miejsce do tego przeznaczone i zaakceptowałem. Z tego co przeczytałem nastąpił błąd podczas tranzakcji i dostałem jej numer... Oczywiście pieniądze z konta pobrali a ZEN nie ujrzałem... Spróbowałem ponownie z takim samym efektem. Napisałem dwukrotnie do supportu i jedyne co otrzymałem to wiadomość z "AUTOMATU" że się zajmą problemem z tym że nawet w historii tranzakcji nic nie ma.... Czy to zawsze tak wygląda?? Czy poprostu mam jakiś nie fart. A moze moje tranzakcje czekają do weryfikacji ??? Ktoś mi pomoże ?? Bardzo licze na waszą pomoc