[BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Klasy Postaci w Neverwinter to temat szeroki jak Faerûn.
Poznaj mistrzów magii, oręża i przebiegłych złodziejaszków.

[BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: 1GurU9 » 01 wrz 2013, 17:03

Witam wszystkich i z góry proszę o ocenę wyniku mojego tentegowania w głowie



Build ten konstruowałem w oparciu o wiedzę zdobytą na forach oraz w grze. Tak więc wielkie dzięki dla community, która dzieli się swoimi spostrzeżeniami ułatwiając nam życie i obniżając koszta eksperymentów.




O statystykach i Osiągnięciach (Feats) słów kilka

Niestety nie jest to build dla każdego ponieważ rezygnując z "Conduit of Ice" z feat'em "Assailing Force" oraz feat'a "Elemental Empowerment" tracimy źródła zbijające pancerz mobów, a co za tym idzie musimy swoim ekwipunkiem zapewnić sobie zmniejszenie odporności (mitigation) co wymaga mniej więcej 2000 armor penetration. Jednocześnie należy zachować przyzwoity poziom reszty statystyk co bez high endowego gearu jest niemożliwe. Nie mówię tutaj broń Boże, że na mniejszych wartościach build jest kompletnie nie grywalny, ale najlepsze rezultaty wyciągniemy przy poniższych statystykach:

Spoiler: Pokaż
Moc (zwiększa obrażenia): Ile wlezie (max.5000)
Cios Krytyczny (zwiększa szansę na kryta): 2500-3000
Ozdrowienie (zwiększa przyrost punktów akcji oraz zmniejsza cooldown): 3000-3500
Przebicie Pancerza (neguje odpornośc z pancerza): 2200
Pancerz (redukcja obrażeń): Ile wlezie (max.2000 bez i 1000 z wezyrem)

Przy okazji polecam zestaw wielkiego wezyra, który przy tym buildzie rozpościera skrzydła (w sumie pod niego układałem skille). Nie jest to mus, ale rotacja skilli pozwala na 100% wykorzystanie debuffa i zadanie porządnych obrażeń. W opisie PvE opiszę o co tu chodzi.




PvE

Umiejętności :
1 - Tajemna Osobliwość(Arcane Singularity)
2 - Lodowy Nóż(Ice Knife)
Tab - Oplatająca Siła (Entangling Force)
Q - Lodowy Teren (Icy Terrain)
E - Nagła Burza (Sudden Storm) / Odłamek Nieskończonej Lawiny (Shard Of The Endless Avalanche) / Tarcza (Shield)
R - Kradzież Czasu (Steal Time)
LPM - Magiczny Pocisk (Magic Misslie)
RMB - Kolumna Błyskawic (Storm Pilar)
Pasywy - Oko Burzy (Eye of The Storm), Przywołanie (Evocation) / Czar Burzy (Storm Spell)



Z czym to się je :

Na początku należy nadmienić że wielki wezyr jest kapryśny jeżeli chodzi o skille, które nakładają na moby debuffy a na nas buffy z tąd taki dobór skilli a nie inny.

Walkę starajmy się zacząć od rzucenia entangling, która ściśnie mobki i narzuci na nie 1 stack debuffa, a na nas po jednym stacku buffa za każdy trafiony cel (max 3 stacki) oraz znacząco zregeneruje pasek daily przy dużej grupce trafionych celów. Teraz używamy icy terrain nakładając kolejny stack debuffa i stackując na mobkach chill. Zaraz po tym odpalamy steal time kładąc ostatni, trzeci stack debuffa i zatrzymując mobki w miejscu. Teraz szybko ustawiamy się tak aby nasz sudden storm objął jak najwięcej celów i rzucamy go. W 90% przypadków włącza nam się eye of the storm i wchodzi piękny pomarańczowy kryt, który w połączeniu z 3 stackami debuffów daje iście zacne obrażenia (mój rekord 20 000). Jeżeli gramy na 2 lub więcej wizardów, należy uważać aby nie rzucić sudden storm na darmo w trakcie trwania aracane singularity, ponieważ nie zadamy obrażeń. Tutaj też bardzo polecam TeamSpeak i komunikację, która pozwoli uniknąć takich problemów. Oczekując na zejście cooldownów używamy daily wedle potrzeb i magicznego pocisku, nabijając arcane mastery i nakładając debuffy na różne cele tak aby korzystać z kilku na raz.

Tak wygląda ogólna rotacja skilli, ale wszystko można zmodyfikować np.:
- Rzucanie icy terrain i steal time można zamienić jeżeli mamy do czynienia z mobkami, które stunują.
- Dodanie do wachlarza umiejętności shield'a i zamiana z sudden storm pozwoli na zrzucanie mobów w przepaście oraz nabije po 1 stacku debuffa każdemu trafionemu celowi. Niestety ogólny DPS wyjściowy spada dość znacznie, a sama tarcza ładuje się bardzo długo (bug z przed ostatniego patcha został usunięty).
- Dodanie shard of endles avalanche i zamiana z sudden storm da nam dodatkowy efekt ogłuszający a i obrażenia są nie najgorsze. Minusem jest długi cooldown i koniecznośc ciśnięcia samą kulką. Trzeba też uważać aby nie ciskać odłamkiem w trakcie arcane singularity ponieważ przeleci on przez moby (podobnie jak sudden storm).
- Przy grze dwóch magów o tym samym zestawieniu skilli jeden może zamiast entangling sięgnąć po Repel i zrzucać mobki z klifów oraz arcane singularity zamienić na Oppresive Force



PvP

Umiejętności :
1 - Lodowa Burza(Ice Storm)
2 - Lodowy Nóż (Ice Knife)
Tab - Promień Osłabienia (Ray of Enfiblement)
Q - Oplatająca Siła (Entangling Force)
E - Lodowaty Cios (Chill Strike)
R - Natchnienie Lodu (Conduit Of Ice) / Odłamek Nieskończonej Lawiny (Shard Of The Endless Avalanche) / Tarcza (Shield)
LPM - Magiczny Pocisk (Magic Missile)
RMB - Kolumna Błyskawic (Storm Pilar)
Pasywy - Oko Burzy (Eye of The Storm), Czar Burzy (Storm Spell) / Kula Narzucenia (Orb of Implosion)



Z czym to się je :

Podnosimy delikwenta oplatającą siłą i naznaczamy promieniem osłabienia. W tym momencie przeciwnik powinien powoli wychodzić z ograniczenia kontroli i szykować atak co kontrujemy krótkim przerwaniem ładowania jego skilla poprzez rzucenie lodowatego ciosu. Następnie po raz kolejny rzucamy promień osłabienia i dobijamy przeciwnika nożem. Każdą chwilę na cooldownach zużywamy na nabijanie arcane mastery magic missile. W wolnych chwilach nabijamy daily rzucając storm pilar byle gdzie. W bliskich starciach nie uciekamy tylko gdy przeciwnik jest już blisko teleportujemy się za niego.




Mam nadzieję że komuś przydadzą się moje wypociny, a za wszelkie problemy związane ze zmianami po patchach i bugami wielkie pardon (swoją droga piszcie jeśli coś nie pasuje).




Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony 10 wrz 2013, 21:14 przez 1GurU9, łącznie zmieniany 7 razy
Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: Pipalinda@gurufoe - Control Wizard

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: 1GurU9 » 01 wrz 2013, 17:13

Wyprzedzając pytania o moje staty oto one:

Obrazek

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: Pipalinda@gurufoe - Control Wizard

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: Vex » 01 wrz 2013, 19:46

Ja natomiast chodzę w 2 setach.
Shadow Weaver/Magelords ponieważ tutaj raczej bardziej skupiać się na DPS, czyli Power, Armor Penetration i Krytyk :)

Dodałem link do poradników:)

Awatar użytkownika
Vex
Moderator Globalny
Moderator Globalny
 
Posty: 584
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:25
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Lost Heaven
Postaci w Neverwinter: Nazwa Postaci: Vexuslord
Klasa: Control Wizard

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: Noire » 05 wrz 2013, 17:00

Witaj, niemówie, że 4/4 HV jest zły, bo niejest, ale tak naprawdę nadaje sie tylko jeżeli jesteś w drzewku trauma, ponieważ trauma opiera sie na Chill. Do bulidu renegade 2/2 shadow/mage jest lepszym wyborem, z racji, że build opiera sie na arcane, a nie na chillu. Trzeba pamiętac, żeby armor to był shadow reszta jest opcjonalna.
ps. Niewiem czy czytałeś ten temat, ale jest tu objaśniona rotacja na bossa, żeby stackować debuff z HV w nieskonczoność:
http://nw-forum.perfectworld.com/showth ... e-Question
przy czym należy pamiętać, że po dzisiejszym paczu moce cc na które boss jest immune także będą stackować chille. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Noire
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2013, 12:26
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: GWF
TR (pve)
GF
TR (pvp)

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: 1GurU9 » 05 wrz 2013, 17:41

Powiem szczerze, że ostatnio zwrócono mi uwagę na stackowanie z innych skilli bo do tej pory opierałem się na poniżeszej stronie (opise setu HV):
http://neverwinter.gamepedia.com/Control_Wizard

Posiadam w swoim tobołku pełnego wezyra oraz 2/2 shadow/mage i przy tym doborze skilli wypadał gorzej. Zobaczymy co tam w dzisiejszym patchu nakombinują :>




P.S: Jakiś czas temu próbowałem wdać się z community w dyskusję nt. wyżej wymienionego buildu jednak jak się okazało na forum siedzą specjaliści tak fanatycznie broniący swoich racji, że od razu zostałem powyzywany od półgłówków. Kerrovitarra, który był jednym z nich opublikował build na DPS traumaturga, którym gram od tygodnia ale za cholerę nie czuję się z nim tak komfortowo jak z moim wyżej wymienionym. Nie wiem od czego to zależy bo raczej nie od gearu. Dlatego też z dystansem podchodzę do oficjalnego forum.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: Pipalinda@gurufoe - Control Wizard

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: Noire » 05 wrz 2013, 18:27

HV jest najlepszy wg większości osób tylko dlatego, że jest zbugowany i pozwala stakować go w nieskończoność przy odpowiedzniej rotacji. Przy twoim doborze skilli faktycznie HV zdziała więcej (zakładając, żę siedzisz na bosie). Niestety na obecną chwile tak naprawdę nieda się powiedzieć który build robi najlepszy DMG z racji, że party wymaga od nas kulki za kulką i spychania mobów, więc dobór skili na trashu jest tak naprawdę ograniczony do jedengo góra dwóch zestawów dla wszystkich drzewek, a wtedy wiadome liczy się tylko to kto zepchnie więcej mobów.

Awatar użytkownika
Noire
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2013, 12:26
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: GWF
TR (pve)
GF
TR (pvp)

Re: [BUILD] Renegade Heavy-DPS Control Build

Postautor: 1GurU9 » 05 wrz 2013, 21:36

Od patcha ze zrzucania przerzuciłem się na anihilację :P

A tak na serio to wszystko zależy od dunga i party. Jeżeli idę ze swoją drużyną to bijemy ścierwa bo jak niektórzy wiedzą FOE gra 4Fun no chyba że jest to niezbędne do przeżycia. Zazwyczaj mamy w party dwóch CW i wtedy ja biegam jak wyżej a drugi CW bierze tarczę/odepchnięcie przy czym te drugie ma popatchu większe powodzenie. Główny spam kulek zapewniam ja (EF pod tabem robi swoje) a drugi CW jest zapchaj dziurą i puszcza w zależności od sytuacji dziurę lub oppressive force. Ciężko jest w ogóle cokolwiek mówić o stylu gry bo potrzebne jest wyczucie co do sytuacji, ponieważ scenariuszy które mogą cię spotkać jest multum.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: Pipalinda@gurufoe - Control Wizard


Wróć do Neverwinter - Klasy Postaci

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości

cron
Reputation System ©'