autor: Kavalorn » 27 cze 2013, 5:56
Ze swojej strony chciałbym dodać, że przede wszystkim należałby się przestawić też na to, że jest to mimo wszystko MMO. A MMO tworzą w dużej mierze ludzie. Co za tym idzie, znajdą się i grupy 'hardcore' i pasjonaci którzy chcą odgrywać swoje role a nawet instancje będą z chęcią robić 3x dłużej, aby wprowadzić przystanki na opowieść przy ognisku - dla mnie bomba
Również ze względu na specyfikę produktu, trudno porównywać ją z NWN, gdzie dla Twórców priorytetem nie do końca musi być balans postaci/klas - a tutaj jest to niejako konieczne ze względu na PVP oraz użyteczność klas w PvE. Oczywiście są gusta i guściki, więc ja poradziłbym Ci po prostu spróbować i samemu zadecydować czy zostać na dłużej i rozsiąść się wygodnie przy ognisku czy też rzucić zaklęcie zapomnienia i omijać produkt szerokim łukiem.
PS. niektóre osoby mogą grze mieć też za złe konieczność 'grindu' przedmiotów czy walut specjalnych (jak choćby astrale i czy powolne zbieranie ZEN) - tutaj nie wszystko toczy się według fabuły lecz hmm...być może mechaniki gry i postępu w niej, który być musi, inaczej gra straci powodzenie i ludzie zbyt szybko osiągną 'szczyt'.
PS2. jedną z lepszych ideei jest bez wątpienia Foundry, pozwalające graczom tworzyć własne przygody czy całe kampanie - dzięki temu nigdy nie ma miejsca na nudy i można się dobrze bawić - zarówno przy tworzeniu jak i późniejszym testowaniu sił wraz ze swymi kompanami w stworzonym przez 'swoich' lochu
Pozdrawiam serdecznie,
Kav.