[Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Odlewnia Neverwinter, potężne narzędzie do tworzenia przygód.

[Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: eLeR » 25 cze 2015, 22:23

Witam wszystkich. Zapraszam do gry i oceniania questa mojego autorstwa zatytułowanego "Tajemnice Lwiej Twierdzy". Obecnie do znalezienia w zakładce "Nowe". Można odnaleźć po autorze: eLeR lub nr ID NW-DA9SPDB7L

To zadanie spełnia warunki nagród "Dziennego Foundry"

Krótki opis:
Otrzymujemy zlecenie na wyjaśnienie tajemniczych zdarzeń. Trafiamy do Lwiej Twierdzy, gdzie w trakcie śledztwa odkrywamy mroczne tajemnice tego miejsca.
Przewidywany czas gry:
Około 35 - 40 minut.
Opis rozgrywki:
Zlecenie otrzymujemy od tajemniczego wędrowca w "Księżycowej Masce", który wprowadza nas w szczegóły misji. Następnie przenosimy się do tytułowej Lwiej Twierdzy. W tej lokacji skupiamy się na eksploracji terenu oraz na fabule. Walki z przeciwnikami jest na tym etapie rozgrywki mało. Następnie przenosimy się do lokacji typu podziemia. Tutaj spotkań z przeciwnikami jest już więcej, fabuła schodzi na drugi plan. Kolejno wracamy się do Lwiej Twierdzy, gdzie czeka nas jeszcze więcej walki. Ostatecznie przenosimy się do mini lokacji gdzie przygoda kończy się walką z bossem.
Dodatkowe informacje:
- W mojej przygodzie główny nacisk postawiłem na wygląd lokacji. Sporo czasu zainwestowałem, aby uzyskać pożądany efekt. Niestety ograniczał mnie limit maksymalnej ilość użytych dodatków w wysokości 1700.
- Quest zawiera elementy zręcznościowe, humorystyczne oraz proste zagadki.
- Nie czuję się mocny jako story writer, co zresztą widać po prostoliniowych dialogach jednak mam nadzieję, że przedstawiona historia będzie ciekawa dla graczy. Jeśli quest odniesie większy sukces możliwe, że podejmę się rozbudowy linii dialogowych.


Konstruktywna krytyka oraz zgłaszanie błędów mile widziane.

Edit:
Zdjęcia:
Poniżej zdjęcie przedstawiające stan początkowy głównej lokacji oraz efekt końcowy moich prac.

Obrazek

Edit2:
Wersja 1.1
- Wprowadzono więcej elementów zrecznościowych do rozgrywki;
- Teraz istnieją alternatywne ścieszki ukończenia questa z możliwością uniknięcia większości spotkań z wrogami, jednak są one ukryte;
- Wprowadzono kilka poprawek kosmetycznych.


Zdjęcia:
Zamieszczam dodatkowe zdjęcia z rozgrywki.
Obrazek
Podgrodzie wraz z Bramą Południową.
Obrazek
Wewnętrzne zabudowania Lwiej Twierdzy

Edit3:
Dziękuje wszystkim za pozytywne oceny. Dzięki wam mój quest trafił do działu "Nowe".

Edit4:
Wersja 1.2
- Wprowadzono alternatywne przejście podziemi. Zero pułapek w zamian więcej walki;
- Wprowadzono kilka poprawek kosmetycznych.

Awatar użytkownika
eLeR
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 25 cze 2015, 22:11
Reputacja:
Ceniony
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: eLeR » 20 lip 2015, 22:46

Poszukuję osoby chętnej do pomocy przy tłumaczeniu niniejszego zadania na język angielski. Chętnych proszę o kontakt na PW.

Awatar użytkownika
eLeR
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 25 cze 2015, 22:11
Reputacja:
Ceniony
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: eLeR » 24 paź 2015, 19:53

Witam ponownie.
W dniu dzisiejszym upubliczniłem foundry "Tajemnice Lwiej Twierdzy" w angielskiej wersji językowej.
Nr ID NW-DF6H3F6V4
Zachęcam do grania.

Awatar użytkownika
eLeR
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 25 cze 2015, 22:11
Reputacja:
Ceniony
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: Luki84 » 29 paź 2015, 15:34

Bardzo fajne faundry. Polecam wszystkim. Ciekawa i wciągająca fabuła. Niesamowite lokacje - stworzenie tytułowej "Lwiej Twierdzy" z pewnością wymagało wiele pracy. Super zaprojektowane podziemia. Wszystko zrobione schludnie i przemyślanie. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Luki84
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 29 paź 2015, 15:26
Reputacja:
Zaufany
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: Rezuron » 03 lis 2015, 15:25

Musiałeś się nieźle napracować. Świetna sceneria. Można by zrobić całego Gothica w twojej lokacji. W dialogach znalazłem kilka literówek, błędów ort. i popraw "wieżę" na "wierzę" w jednej z wypowiedzi, niestety nie pamiętam, kto to mówił.

Sama fabuła nie porywa, prosta jak budowa cepa, bez żadnych ciekawostek (poza zagadką, propsy za nią).
Elementy zręcznościowe bardzo spoko.
Szukanie stuffu dla żebraka... nieciekawe. Ze względu na to co wymusza od twórcy Foundry jeszcze do przyjęcia.
Obrzydliwe lochy, po których biegałem z 10 minut. Pie*rzone pułapki... Dla fanów klasyki D&D zapewne będą ciekawe.
Przeciwnicy równie ciekawi co proces wzrostu trawnika - wystarczy co jakiś czas kosić.
Końcowa walka nieciekawa. (Mogłeś dać jej kilka fal, najpierw jakieś impy z portalu, potem demon + miniony, na końcu nasza czarownica z obstawą)
Scenariusz niewymagający, przeciwnicy idealni pod topór, nie stawiali oporu. Fabuła prosta, klasyczna. Ozdobniki i dodatki całkiem dobre.
Bardzo dużo biegania, bardzo dużo łażenia, szukania BNów. Strasznie to przedłuża. Lokacja cudowna, sceneria niecodzienna. Powinni cię zatrudnić do robienia śladów w CD Projekt Red, albo czegoś w tym stylu. Pod względem wizualnym Foundry dopieszczone do granic możliwości.

Polecam dla samej ciekawostki - jaką scenerię można odpicować w The Foundry.
Nastawiłem się za to na ciekawe śledztwo - tu się zawiodłem. Grało się przyjemnie, narzekać nie mogę.
Jak zrobisz coś nowego, to pewnie też zagram (jak będzie jeszcze ładniejsze od tego to z pewnością zagram).
Pozdro

Awatar użytkownika
Rezuron
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 24
Rejestracja: 03 lis 2015, 12:53
Reputacja:
Zaufany
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: Irmae

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: eLeR » 04 lis 2015, 17:53

Dzięki za granie w moją przygodę i zamieszczone uwagi. Cóż co do samej fabuły tudzież rozgrywki, jak już wcześniej pisałem, nie jest to mocny atut tej przygody. Byś się zdziwił ale nad ułożeniem jako takiej fabuły i dialogów sporo się trudziłem :P, a efekt jest jaki jest. Po prostu to nie mój konik. Dlatego profesjonalne gry tworzy cały zespół ludzi, gdzie każdy specjalizuje się w czym innym. Może jeszcze popracuję nad tą fabułą żeby uatrakcyjnić przygodę. Pierwszorzędnie skupiłem się na stworzeniu lokacji, a dopiero potem dorabiałem do niej opowieść stad taki efekt.
Czy dużo jest chodzenia...? Pojecie względne :)
Jeśli chodzi o przeciwników to trudność walki starłem się raczej uśrednić. Wydaje mi się, że wstawianie hord przeciwników może prędzej zniechęcić kogoś do gry. Pomyślę jeszcze nad tą finałową walką.
W pewnym sensie lokacje są dopieszczone do granic możliwości, bo wykorzystałem w nich maksymalny limit dodatków (1700). Szkoda, że ten limit jest taki mały, bo tu jeszcze można było by sporo dorobić :P
Ciekawe, że wspomniałeś o CD Projekt. Tak się składa, że swego czasu współpracowałem z nimi przy dodatkowych przygodach do Wiedźmina 1 Edycji Rozszerzonej. Złożyłem potem do nich podanie o pracę ale niestety kompletnie mnie olali. Cóż, było minęło. Taka tam dygresja :)

Awatar użytkownika
eLeR
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 25 cze 2015, 22:11
Reputacja:
Ceniony
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: Luki84 » 05 lis 2015, 12:43

eLeR » 24 paź 2015, 19:53 pisze:Witam ponownie.
W dniu dzisiejszym upubliczniłem foundry "Tajemnice Lwiej Twierdzy" w angielskiej wersji językowej.
Nr ID NW-DF6H3F6V4
Zachęcam do grania.


Fajnie że stworzyłeś wersję anglojęzyczną. Według mnie twórcy faundry powinni umożliwić tworzenie wersji językowych w tym samym module, bez konieczności kopiowania przygody. Ułatwiło by to na pewno późniejsze aktualizacje wszystkich wersji. Puki co faundry się bardziej uwstecznia niż rozwija.
Co do samej przygody, myślę że dobrym pomysłem byłaby możliwość „nieobowiązkowej” rozmowy z mieszkańcami Lwiej Twierdzy na temat samego śledztwa i nie tylko.

Awatar użytkownika
Luki84
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 29 paź 2015, 15:26
Reputacja:
Zaufany
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: eLeR » 05 lis 2015, 18:42

Luki84 » dzisiaj, 12:43 pisze:Według mnie twórcy faundry powinni umożliwić tworzenie wersji językowych w tym samym module, bez konieczności kopiowania przygody. Ułatwiło by to na pewno późniejsze aktualizacje wszystkich wersji. Puki co faundry się bardziej uwstecznia niż rozwija.

Zgadzam się z tobą absolutnie. Obecnie wersja EN jest uwsteczniona w stosunku do polskiej wersji. Czasu brakuje na wszystko. Gdyby wprowadzono taki system, na pewno by to ułatwiło pracę.
Co do dodatkowych dialogów na pewno jest to dobry pomysł. Pracuję nawet już nad tym.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
eLeR
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 25 cze 2015, 22:11
Reputacja:
Ceniony
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: rebi » 08 lis 2015, 17:18

Rzeczywiście niesamowita lokacja. Bardzo dobrze zaprojektowana. Fabuła mogła by być bardziej rozbudowana. Polecam innym graczom. :dobrze:

Awatar użytkownika
rebi
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:16
Reputacja:
Neutralny
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [Foundry] Tajemnice Lwiej Twierdzy

Postautor: Czikita » 10 lis 2015, 18:32

Witam wszystkich na tym forum. Właśnie ukończyłam twoją przygodę eLeR. Bardzo mi się spodobała. Jest bardzo dopracowana. W szczególności pod kątem dekoracji. Jest mały niedosyt jeśli chodzi o wątek dedektywistyczny. Fajnie by było jakbyś go trochę rozwinął. Widać, że starałeś się zbalansować pod każdym kątem swoją przygodę. Oceniam tę przygodę na 4+. Pozdrawiam serdecznie. :D

Awatar użytkownika
Czikita
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 10 lis 2015, 18:12
Reputacja:
Dostrzeżony
Płeć: Kobieta
Gildia: Brak

Następna

Wróć do Neverwinter - Foundry

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron
Reputation System ©'