Strona 1 z 1

Foundry gubi ścieżki patrolowe

Post: 06 sie 2013, 1:20
autor: TheToxDrancur
Może ktoś miał podobny problem i wie jak temu zaradzić:
Otóż wszystko wygląda pięknie i ładnie - w edytorze ustawiam sobie ścieżkę patrolową dla BNa. Kiedy testuje to BN grzecznie sobie po tej ścieżce chodzi i wszystko gra. Ale... Po upublicznieniu i zagraniu w mój quest "z gry" BN zupełnie traci ścieżkę i pojawia się totalnie w innym miejscu, niż mu zaplanowałem... Ktoś wie jak temu zaradzić?

Re: Foundry gubi ścieżki patrolowe

Post: 06 sie 2013, 15:07
autor: Kepis
Pierwszy raz widze taki problem, spróbuj BN'a przenieśc pare cm dalej i wtedy sprawdź.

Re: Foundry gubi ścieżki patrolowe

Post: 06 sie 2013, 15:16
autor: TheToxDrancur
Niestety, próbowałem i bez skutku. Na mapie jest dużo ścieżek patrolowych i może program troche się z tym mota... nie wiem. Chyba jest to bug, na którego naprawę będę musiał cierpliwie poczekać

Re: Foundry gubi ścieżki patrolowe

Post: 06 sie 2013, 21:59
autor: Tomislaw
Spróbuj zrobić tak, aby BN pojawił się po pewnym czasie (tzn. po dojściu w pewne pole) Jeżeli to nie pomoże, to sprawdź czy ścieżki patrolowe znajdują się w odpowiednich miejscach (chociaż BN sam się teleportuje jeśli coś mu staje na drodze, więc źle ułożone ścieżki nie powinny bardzo przeszkadzać).

Re: Foundry gubi ścieżki patrolowe

Post: 07 sie 2013, 10:57
autor: MisterTarcza
Miałem podobny problem. W moim queście po upublicznieniu wrogowie zgłupieli i zamiast wejść po schodach na górę zaczynali skakać na wszystkie strony. Musiałem więc sprawić, aby pojawiali się od razu na piętrze. Moim zdaniem powinieneś spróbować uprościć ścieżkę patrolową. Twoi npc nie powinni wchodzić na różne wzniesienia albo np. po schodach. Ich ścieżka nie powinna też być cała powykręcana, najlepiej prosta linia lub dwie. Oczywiście jeżeli twój npc ma chodzić w kółko to niech chodzi, ważne żeby nie przesadzić. To tyle z tego, co mi przyszło do głowy. Mam nadzieję, że zadziała :)