Strona 1 z 1

[Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 05 gru 2015, 16:21
autor: Rezuron
Witam wszystkich. Jakiś czas temu w komentarzach pod moją przygodą [Kły nie zawsze są ostre] nadmieniłem, że pracuję nad nowa przygodą, a oto ona.
Uwaga! Obecnie dostępna wersja w NWO przygody to wersja Beta. Możliwe błędy, literówki, i tym podobne. Przygoda nadal jest dopracowywana! Jeżeli chcesz w nią zagrać, nie krępuj się, zostaw też komentarz o znalezionych błędach w tym temacie.
(v1.4)

Tytuł Kampanii: Let's See How Gravity Works
Tytuł Zadania: Let's See How Gravity Works - P1
Język: Angielski
Kod przygody: NW-DP4FUWC79
Autor: Rezuron
Średni czas: Nieznany / Szacunkowo 20-60 minut
Opis (eng.):
Hey! Have you heard that there is Flying Mountain somewhere over the Sea? Isn't it bother you? This little pice of... rock has messed with Gravity!
Maybe someone should check what's going on! Do you agree? Then why not me! Wait... I'm the Author. Hmm... How about you? Are you interested? If so make a contact with White's Dwarven Company of Miners (WDCM). They are mining on this Flying Mountain. Isn't that strange? You have opportunity to investigate this and even more! Don't wait, just do it!
-------------------------------------------------------------------
P.S. White is a surname of theirs Chief.
(*Wear your headphones!)
-------------------------------------------------------------------
There is Explorer's event (5 Explorer's Mugs to find!), Real Choices, you can choose quests that you want to do and neglect others, Extra stuff you can play if you want to, 100% handmade maps, a little bit of humor and NPCs with real characters and problems.

Take a seat and play it!

Screenshots:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Parę słów o przygodzie:
- Jeżeli liczysz na poważne starcia, wielu przeciwników czy przebijanie się przez kolejną falę mobków - to NIE jest przygoda dla ciebie.
- Całą przygodę można przejść bez wyciągania miecza. Ale nie trzeba...(W przygodzie ujęto kilka starć, które mogą okazać się prawdziwym wyzwaniem. Można je jednak ominąć.)
- Przygoda stawia na interakcję z otoczeniem, eksplorację, wykonywanie zadań i realne wybory.
- Przed graczem stawiane jest wyzwanie dla eksploratora - Znajdź wszystkie Explorer's Mugs (Kufle Odkrywcy). Przygoda pozwala na odkrywanie lokacji nie związanych wprost z fabułą, dostawanie się na wysokie punkty widokowe, budowanie własnych drabin i schodów w określonych miejscach oraz używanie przedmiotów (stworzonych na potrzeby przygody) do usuwania przeszkód.
- Każdy gracz, niezależnie od klasy postaci będzie mógł poczuć się wyjątkowo ze względu na własne zdolności (Złodziej będzie miał możliwość aby pokraść i kłamać, Mag będzie miał możliwość poczarować, Kapłan (Umiejętność religia) będzie mógł skorzystać z klasowego leczenia, Łowca zlokalizuje dodatkowe zioła, a Znawca Podziemi dojrzy niewidoczne dla innych żyły złota).
- Poza tym gra pozwoli nam zabrać zdanie na różne tematy związane z światem przedstawionym, a zależnie do naszej Klasy będziemy mieli większy bądź mniejszy wybór odpowiedzi na dane pytanie.
- Wykonując zadania często (nie zawsze, ale w większej części) przyjdzie nam wybrać nagrodę jaką chcemy otrzymać (w postaci przedmiotu stworzonego na potrzeby Foundry!).
- Gracz będzie miał możliwość wyboru zadań które zechce wykonać, z możliwością odrzucenia niechcianych (Z 11 zadań gracz obligowany jest do zakończenia sukcesem 5 z nich).
- Świat przedstawiony zareaguje na każdy ruch, decyzję jak i wypowiedź gracza (Efekt motyla, na tyle na ile pozwoliło się nagiąć strukturę Foundry)
- Niektóre zadania mogą zakończyć się porażką gracza zależnie od jego wyborów i działań.
- Niesamowita ilość humorystycznych wypowiedzi, które aż się proszą, żeby je odnaleźć.
- Wszystkie mapy w 100% zrobione własnoręcznie z niczego (Dosłownie, powstały z czystych map 1024x1024).
- Foundry dociągnięte do limitów (Szczegóły, BN, Przedmioty, Dźwięki, nawet nazwa przygody musiała zostać skrócona). -> Pamiętaj o przynajmniej 10 wolnych slotach w plecaku!
- W przygodzie pojawia się zawartość Extra spoza fabuły. Rozglądaj się uważnie, a może uda ci się znaleźć się w zadaniu pobocznym lub w miejscu, które niekoniecznie ma wiele wspólnego z główną fabułą.
- W przygodzie znaleźć można również element zręcznościowy, niekonieczny do zakończenia przygody.
- Przed rozpoczęciem gry załóż słuchawki albo podkręć głośność!
- Wiele zadań gracz będzie mógł rozwiązać na kilka sposobów (Czasem opcje rozwiązania problemu mogą być ograniczone ze względu na klasę postaci!).

Siadając do rozgrywki pamiętaj o:
- Obecnie to wersja Beta. Mogą pojawiać się błędy dialogowe, ale rozgrywka jest jak najbardziej w pełni grywalna.
- Foundry zablokowało autora Limitami, przez co z pełnej przygody trzeba było zrobić Kampanię. Dlatego też P1 nie rozwija w pełni wątku lewitującej góry!
- Oszukując Foundry w wielu miejscach trzeba było pozbyć się śledzenia zadań. Poświęć trochę czasu na odszukanie potrzebnych komponentów, nie bój się rozmawiać z BN'ami, czytaj uważnie wszystko co zostało napisane na Żółto i Niebiesko!
- Nie bój się eksplorować, skakać, szukać. Jeżeli spadniesz - zapewne zginiesz, ale to tylko gra! (Błędy związane z dziurami, brakami w strukturach zgłoś autorowi)
- Jeżeli gdzieś się zaklinujesz nie denerwuj się, pamiętaj że to Beta! (To też zgłoś autorowi!)
- Czytaj uważnie co Bohaterowie Niezależni mają do powiedzenie poza rozmową, w wolnej chmurce (Mogą mówić ciekawe rzeczy, a jak nie to przynajmniej czasem się uśmiejesz)
- Nie bój się klikać na wszystkie świecące się przedmioty!

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 15 gru 2015, 19:41
autor: Rezuron
Founry Review System został naprawiony, więc zapraszam co oceniania moich przygód!

(Mam tylko nadzieję, że będą to oceny pozytywne ;) )

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 05 sty 2016, 1:50
autor: Rezuron
Uwaga!
Przygoda uzyskała więcej niż 5 recenzji, dzięki czemu przeszła z zakładki NOWE!
Wszystkich chętnych zapraszam właśnie tam, w zakładce Do Oceny już jej nie znajdziecie :-)

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 10 sty 2016, 16:06
autor: eLeR
Fajna przygoda. Polecam wszystkim 5 + :)

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 04 maja 2017, 23:58
autor: Rezuron
Minął rok.

Przygoda obecnie ma dostępną część druga o podtytule "Who is in charge here?", która uzyskała ponad 5 recenzji. Można ją znaleźć w Nalepszych.

Poza tym możecie obejrzeć Let's Play z części pierwszej "Welcome to WDCM" na kanale DrakonHD (https://www.youtube.com/watch?v=wkba848P8GI&t=17s)

W międzyczasie od ostatniego posta wyeliminowałem mnóstwo błędów, dodałem wstęp fabularny w formie historyjki dialogowej na wstępie, rozbudowałem zadania u krasnoludów, poprawiłem scenografię, dodałem dodatkowe dialogi i wiele, wiele więcej.

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 05 maja 2017, 0:16
autor: Rezuron
P.S.

Przygody są w wersji angielskiej.
Jeżeli jednak wolicie przygody w wersji Polskiej to polecam moją drugą przygodę -> "Kły nie zawsze są ostre"

Re: [Foundry] Let's See How Gravity Works

Post: 03 paź 2017, 9:14
autor: jekola21
dla mnie to dziwne jest

_________________________
our website