Strona 1 z 1

Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 20 paź 2016, 9:40
autor: Regnak1977
Witam,
Mam pytanie dotyczące problemów z logowaniem do Neverwinter po wczorajszej przerwie technicznej.
Próbuje się zalogować ale nic się nie dzieje, a po kilkudziesięciu sekundach otrzymuję informację, że:
Podjęto próbę aktualizacji programu startowego. prosimy o cierpliwość.
Przeprowadzono 16 prób .....

W ślad za tą informacją dostaję następną o treści:
Nie można ustanowić połączenia z serwerem aktualizacji. Sprawdź swoje połączenie z Internetem. Jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z działem pomocy technicznej.

Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu, moje połączenia internetowe są w porządku.

Nadmieniam że nie mogę również wejść na stronę Cryptic, żeby sprawdzić czy może tam znajdę odpowiedź na mój problem.

Z góry dziękuje za pomoc
Tomek

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 20 paź 2016, 9:59
autor: Regnak1977
Widzę że mój problem to nie pierwszyzna, sorry za kłopot.
Padł serwer chyba - to najprawdopodobniej podłoże problemu.

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 20 paź 2016, 12:43
autor: -Riko-
witam
Przerwa techniczna była od strony Arca. Dzisiaj bedzie prawdopodobnie techniczna od cryptica.

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 23 paź 2016, 17:36
autor: Regnak1977
Czy ktoś może wie, czy Neverwinter uruchamia się przez platformę Steam, czy w dalszym ciągu mamy do czynienia z "server down" Cryptica
Z góry dziękuję za informację.

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 23 paź 2016, 21:30
autor: Adina
Nie ma znaczenia czy korzysta się z platformy arc czy steam, przy próbie odpalenia gry pojawia się ten sam komunikat. Generalnie problem mają ludzie którzy posiadają internet typu LTE, dla przykładu na neostradzie launcher normalnie śmiga.

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 23 paź 2016, 23:15
autor: -Riko-
witam
Mam LTE z Plusa, i nie mam żadnych problemów z odpaleniem launchera. Szybkość neta; ok 28-54 MB/s. U mnie teoria Adiny sie nie sprawdza.

Re: Przerwa techniczna z 19.10.2016

Post: 24 paź 2016, 8:45
autor: Adina
Nie pisałam że u wszystkich tak jest ;) być może to problem szczegółów połączenia sieciowego, routera, rodzaju ip, może też prędkości samego internetu. Faktem jest, że problem pojawił się po ostatniej aktualizacji. U mnie nie pomogła zmiana platformy, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie gry, zmiana ustawień zapory ogniowej, sprawdzenie sterowników, aktualizacji (i wiele innych wg zaleceń GM). Na tym samym komputerze podpiętym pod neostradę, launcher odpalił normalnie bez 'zająknięcia', więc pozostaje pytanie gdzie tkwi problem? :>