Strona 1 z 1

"Konto zostało zakazane"

Post: 21 wrz 2015, 23:57
autor: lena19
Witam, dzisiaj po uruchomieniu launchera i po próbie zalogowania się na konto, wyskoczyła mi informacja na pasku "konto zostało zakazane", na stronie ARC również pisze "account is banned", napisałam do supportu w tej sprawie, zobaczymy czy w ogóle odpiszą. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało, jeszcze dziś rano gra normalnie działała a wieczorem zbanowali mi konto z niewiadomej mi przyczyny, w żadnym wypadku nie naruszyłam zasad, nie wiem co się stało. Mam 5 postaci na koncie, w każdą włożyłam swój cenny czas i realne pieniądze, chyba tak po prostu nie mogą usunąć mi konta i nawet nie napisać z jakiego powodu? ;( Miał ktoś z was coś takiego? Myślicie że support mi odpisze i odblokują mi konto? Proszę o jakieś rady co jeszcze mogę z tym zrobić :(

Re: "Konto zostało zakazane"

Post: 23 wrz 2015, 14:37
autor: lena19
Odpisali mi coś takiego "This appears to be a duplicate of a ticket already in our system. Please refer to that ticket for updates. This ticket will now be removed from our system and no response from you is necessary. Your primary ticket regarding this issue will be unaffected.
Thank you for your patience and understanding." nie wiem czy to było wysłane automatycznie czy w tym momencie spróbują mi pomóc? Nie wiem co mam dalej z tym zrobić, nie odpuszczę im, gdybym nie wydała żadnej realnej kwoty w grze to nie robiłabym z tego takiej afery ale niestety wydałam dość sporą sumę i nie pozwolę żeby mi to tak po prostu odebrali. Proszę niech ktoś napisze czy miał styczność z takim problemem i jak go rozwiązać, czy support Neverwinter traktuje na poważnie prośby o pomoc czy tylko wysyłają automatyczne odpowiedzi bez końca? Z góry bardzo dziękuję :(