Strona 4 z 4

Re: Nowe klasy?

Post: 13 lip 2013, 2:20
autor: Sarr
Dragonlance » wczoraj, 15:56 pisze:Znaczy ja przegięć nie widzę o ile czyta się to w co się klika, ma się jakis pogląd na to co chce się mieć, zobaczy jakiś build albo ma się w głowie wiedzę z papierzaka da się zbudować dobrą postać :) . Tak samo nie wiedzę przegięć na linii Diablę łotr vs niziołek łotr czy Diablę Wizz vs Human Wizz vs Elf Wizz i tak jak mówisz wynika to z uproszczenia mechaniki :ugeek: i pewnie wymaga jakiś tam większych rozkminek wbijając lvl-e. Faktem jest że coś kosztem czegoś nam leci, gdy zmodyfikujemy X to te X może nam nie pasować do reszty Y wtedy trzeba nadgonić to w statsach przy kolejnych lvl jednak różnice nie wydają mi się aż tak znaczące. (jeszcze za mało grałem wiec to jest moja subiektywna opinia) >>np: mam na srocu 21 inta a gram humanem 35 lvl - praktycznie co drugie napotkane diablę ma inta 23-24 bardzo rzadko 26 na 60 lvl wiec rozsądnie prowadzona postać daje sobie radę.<< kolejna subiektywna opinia wynikajaca z tego co gram i PACZE 8-)

Yy, coś pomieszałem robiąc 20 rzeczy na raz :D. I nie zacytowałem innych postów. Mea culpa.