[BUILD] Mob-Control Build

Klasy Postaci w Neverwinter to temat szeroki jak Faerûn.
Poznaj mistrzów magii, oręża i przebiegłych złodziejaszków.

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: crack » 31 lip 2013, 21:48

Kaczet mógłbyś podać swój build tu na forum albo na pw jeśli to nie problem? Zaczynam grę CW i wasze buildy są interesujące.

Awatar użytkownika
crack
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 31 lip 2013, 21:45
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: 1GurU9 » 01 sie 2013, 15:10

Postanowiłem się troszkę podedukować i muszę powiedzieć, że mój build słabo sprawdza się w połączeniu z setem wielkiego wezyra, który dla użytych przezemnie skilli daje tylko:

Icy Terrain: Nakłada po jednym debuffie na każdego trafionego przeciwnika nie dając nam buffa.
Steal Time: Nakłada do 3 stacków debuffa na trafionych przeciwników przy czym daje nam tylko jeden stack buffa nie ważne ilu przeciwników trafimy.
Shard Of Endless Avalanche: Debuff tylko na moby trafione popchnięciem. Żadnego buffa dla nas i żadnego efektu dla mobów dotkniętych wybuchem

Jakimś kompromisem oraz próbą dodania użyteczności dla wielkich wezyrów byłaby implementacja shielda, repela lub entangling force pod tabem. Umiejętności te dają nam 1 stack buffa za każdego trafionego przeciwnika oraz nakładają 1 stack debuffa na trafionych przeciwników. Tracimy jednak 15% mitigation i szybsze zamrożenie na icy terrain. Ciężki orzech do zgryzienia.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: [email protected] - Control Wizard

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: Kacezet » 01 sie 2013, 18:42

Zamrażanie możesz sobie podarować, po kilku ciosach (o które przy buildzie AoE nie trudno) moby i tak zaczną walczyć dalej. W Spellplague i CN większość mobów ubija sie zrzucając je z krawędzi, a te z którymi walczy się normalnie są odpone na wszystkie efekty Crowd Control w tym także na zamrożenie :wink:

Polecam Entangling Force pod Tabem, działa niczym mini-singularity, odnawia ogromne ilości AP oraz w połączeniu z Conduit Of Ice robi ogromne obrażenia obszarowe :grin:

Awatar użytkownika
Kacezet
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2013, 22:28
Reputacja:
Dostrzeżony
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Kacezet CW 12,1k
Bakshish GWF 12k
Bethel GF 14,9k

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: 1GurU9 » 01 sie 2013, 20:13

Przy zamrożeniu chodzi mi głównie o przerwanie mocnych, ładowanych ataków, ale na późniejszych lokacjach faktycznie chyba taka konfiguracja będzie sensowna. Co do mobów odpornych na CC to zawsze zostaje nam duży damage output. Brakuje tylko kradzieży życia i tylko przez nią widzę tutaj jeszcze jakieś szanse dla wezyra i modyfikacji kilku skilli.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: [email protected] - Control Wizard

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: Vex » 02 sie 2013, 16:06

Ja bardzo polecam kombinację setu Magelord i High Vizier z tego względu iż Magelord dodaje +450 Power a HV +450 Recovery lecz kosztem Critikal Strike ale i to można uzupełnić dzięki kompanionowi którego można kupić za 2.000 Zen lub na AH :)

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Vex
Święty Mściciel
Święty Mściciel
 
Posty: 577
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:25
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Nazwa Postaci: Vex
Klasa: Manipulujący Czarodziej

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: 1GurU9 » 02 sie 2013, 18:08

Osobiście noszę kombinację Magelord i Shadow Weaver + Kot. Wygląda to całkiem dobrze :P

Moc: 4513
Kryt: 2422
Penetracja: 1702
Ozdrowienie: 3733
Obrona: 1698


EDIT: Zrobiłem dzisiaj test na piracie z wiązanką:

TAB: Entangling Force
Q: Conduit of Ice
E: Shield
R: Steal Time
LMB: Storm Pilar
RMB: Ray of Frost
Passywka1: Evocation
Passywka2: Eye of the Storm
Ulti1: Arcane Singularity
Ulti2: Ice Knife

To co zobaczyłem mnie przeraziło. Taki dobór skilli powinien zostać zakazany albo przynajmniej reszta skilli zbufowana. Im więcej mobów tym większa masakra i tym szybsza odnowa punktów akcji. Jak znajdę chwilkę czasu w weekend opiszę co i jak.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: [email protected] - Control Wizard

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: Kacezet » 02 sie 2013, 21:11

Jakakolwiek kombinacja dwóch setów jest moim zdaniem błędna. Te +450 Crita/Recovery/Powera nie da nam aż tyle co jakikolwiek 4/4 bonus. To jedynie +450 suchego gear score, które co najwyżej pomoże nam sie dostać na XYZ dungeon :wink:

Awatar użytkownika
Kacezet
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2013, 22:28
Reputacja:
Dostrzeżony
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Kacezet CW 12,1k
Bakshish GWF 12k
Bethel GF 14,9k

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: 1GurU9 » 02 sie 2013, 21:24

Steckujący się buff z wezyra jednoznacznie dyskwalfikuje inne zestawienia. Weaver jednak zbyt mało współgra z resztą dostępnych w grze itemów.

Zbieram łapki w górę na laserową korektę wzroku, aby móc ściągnąc te denka od jabola :-D
Awatar użytkownika
1GurU9
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 65
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:57
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Fun Over Everything (lider)
Postaci w Neverwinter: [email protected] - Control Wizard

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: marximo » 23 sie 2013, 15:02

Witam.Mamy modul1 dodatku dlugo wyczekiwanego,mam pytanie do zalozyciela tematu i osob tu sie wypowiadajacych,a mianowicie jak wyglada cw po dodatku czy cos naprawili czy spier...,jakie sa wasze spostrzezenia nie chce zakladac nowego tematu poniewaz zaczolem robic maga z pojawieniem sie tego tematu i z tego co szukalem z pl poradnikow,dyskusji na temat cw ten jest jednym z najlepszych.Czekam na wasze relacje Pozdrawiam :bywaj:

Awatar użytkownika
marximo
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 lip 2013, 20:46
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: [CW] Mob-Controll Build (do oceny)

Postautor: Vex » 23 sie 2013, 15:38

Ja uważam że kombinacje są na tyle wskazane co potrzebne bo bonusy pełnych setów są lekko mówiąc beznadziejne jak można to uzupełnić featami:)
a x2 450 poweru czy recovery się przyda, lepiej je mieć niż nie mieć- bo jednak te 450 robi wielką różnicę.

+ złożenie setu z Acienta - talisman i orb- znowu doda nam pewną ilość poweru czy tam krytyka:) wtedy wiz staje się sprawniejszy przy kontrolowaniu :)

I zmieniłem mój set na Shadow Weaver + Magelord's i nie zgodzę się że Shadow nie współgra z niczym :)

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Vex
Święty Mściciel
Święty Mściciel
 
Posty: 577
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:25
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Nazwa Postaci: Vex
Klasa: Manipulujący Czarodziej

PoprzedniaNastępna

Wróć do Neverwinter - Klasy Postaci

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości

Reputation System ©'