[ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Problemy z grą? Żadna klątwa nie działa? Pisz tutaj!
Opisujemy wyłącznie problemy dotyczące działania gry, komputera i Rejestracji do Neverwinter.

[ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Bipina » 29 cze 2013, 22:27

Cześć i czołem!
To tak apropos Waszych przygód z błędami.

1."Connecting to the Account server " -
1. Naciśnij: Klawisz Windows + R, powinno wyskoczyć okienko "uruchom".
2. Wpisz: "services.msc" (bez ") i enter.
3. Na liście znajdź "Host urządzenia UPnP" kliknij "Zatrzymaj".
4. Powtórz to samo z "Odnajdywanie SSDP".
5. Zamknij okno, przejdź do panelu sterowania->Sieć i Internet-> Centrum sieci i udostępniania-> Zmień zaawansowane ustawienia udostępniania (po lewej) -> W "odnajdowanie sieci" wybierz, aby wyłączyć wykrywanie sieci.
6. Zapisz zmiany.

http://g4g.pl/forum/ogolnie-o-grze-228/'your-connection-to-the-server-has-timed-out'-rozwiazanie/
Poczytajcie.


2. Aktualizacja IE, Adobe Flash, Net Framework, sterowniki do karty graficznej, rejestr przeleć Ccleanerem, przeskanuj system Dr. Web odpalonym na płycie (Obrazem płyty)

http://www.freedrweb.com/livecd/?lng=en
Ashampoo Burning Studio 2012->Create/Burn Disc Image->
Burn CD/DVD/Blu-ray Disc from Disc Image
Zostawiacie wypaloną płytę w napędzie i uruchamiacie ponownie komputer, powinno wykryć i opalić płytę przed włączeniem samego windowsa.

3. Rozdzielenie ekwipunku ( Post zapożyczony od Kavalorn )
1) Trzymasz Shift, klikasz lewym i przeciągasz przedmiot na pusty slot w ekwipunku = podzieli przedmioty na połowę (np 20 scrolli na 2 stacki po 10)
2) Jeśli zamiast Shift będziesz trzymać Ctrl i przeciągniesz przedmiot na pusty slot = wyskoczy okienko w którym możesz sam ustalić ilość przedmiotów jakie chcesz rozdzielić


4. Wysyłanie itemów. (Post - JohnsonCase)
Obrazek
To: tu wpisujesz pełne dane osoby do której wysyłasz
Subject: tu wpisujesz temat
Ten wielki kwadrat to treść, a niżej 5 kratek to sloty na przedmioty, podnosisz z plecaka i wrzucasz w te kwadraciki
[Clear] - czyścisz wiadomość
[Send] - wysyłasz wiadomość...
W mieście są punkty skrzynki pocztowe i listonosz (postal courier)




Jeśli nie zadziała, pisz temat! Uważnie przeglądaj dział techniczny i proszę nie dubluj!

"O to chodzi jedynie
By nap­rzód wciąż iść śmiało
Bo zaw­sze się dochodzi
Gdzie in­dziej niż się chciało "

Klasa: Trickster Rogue
Rasa: Krasnolud
Nick: Annalise
Awatar użytkownika
Bipina
Moderator
Moderator
 
Posty: 242
Rejestracja: 02 maja 2013, 10:25
Lokalizacja: Lublin, Polska.
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Kobieta
Gildia: Brak

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: fromWest » 14 lip 2013, 0:12

"Connecting to the Account server " co do tego problemu mi wgl nie wlacza sie klient ,"Host urządzenia UPnP" no i nie mam wgl tego Hosta mam Windows XP

Awatar użytkownika
fromWest
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 13 lip 2013, 23:58
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Hashir

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Pelue » 24 sie 2014, 18:03

Ostatnio grałem pare dni i było OK dzisiaj już włącza mi się tylko pierwsze logo Criptic i zaraz wyskakuje error unable coś tam. Mało tego czasem nie chce się połączyć z serwerem klijena. Zrobiłem wszystko jak napisane w poradniku, ale nie pomogło, nawet jak odpale launchera to wyskakuje weryfikacja bo w grze znaleziono błąd, ale po weryfikacji jest jak było. Jakieś sugestie?
Sterowniki karty grafiki najnowsze jakie mogą być, reszta też, CCleanerem przeleciałem i nic nie pomaga, dalej nie może odpalić gry.

Awatar użytkownika
Pelue
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 2014, 17:45
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: Capone

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: krotki » 28 sty 2015, 0:45

na każdym forum przekierowywany jestem właśnie tutaj, a ten punkt drugi nie działa.

Awatar użytkownika
krotki
 

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: FRIDERO » 04 mar 2015, 0:38

Ja mam taki problem otoz: gdy chce zmienic email na stronie neverwinter mam wpisac stary email nowy i potwierdzenie i wpisuje to mam tez komunikat czy mam dostep o strej skrzynki mail i daje odp ze nie bo niestety nie mam takiej mozliwosci i wyskakuje komunikat NO EMAIL ACCES i nie zmienia maila a gdy robie o samo tylko ze daje ze mam dostep do skrzynki to mi wysyla zmiane na skrzyne do ktorej nie mam dostepu o co chodi?

Awatar użytkownika
FRIDERO
 

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Mandero » 04 mar 2015, 0:43

Witam mam taki problem otoz: mam zamiar zmienic maila w neverwinter i mam wpisac nowy mail stary i potwierdzenie a obok jest komunikat czy mam dostep do starej skrzynki mail a ja daje nie i gdy biore zmien mail to wyskakuje NO EMAIL ACCES albo ACESS a gdy zrobie to samo i dam opcje ze mam dostep do starej skrzynki ti wyskoczy ze musisz tylko potweirdzic zmiane na skrznce do korej naprawde nie mam dostepu prosze o szybka pomoc!

Awatar użytkownika
Mandero
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2015, 0:40
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Antharas
Postaci w Neverwinter: Tr 18k

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Aniol » 04 mar 2015, 20:41

Robiłeś zmianę adresu na stronie https://register.pl.perfectworld.eu/account ?
Spróbuj zrobić to na stronie https://www.arcgames.com/pl/my/account.

Awatar użytkownika
Aniol
Wielki Mentor
Wielki Mentor
 
Posty: 452
Rejestracja: 08 maja 2013, 12:08
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Mandero » 05 mar 2015, 17:33

Nic nie dalo gdy wpisuje nowy mail stary i haslo oraz gdy zaznaczam opcje nie posiadam hasla do starego maila wyskakuje komunikat: Niestety nie udalo sie wykonac twojego zadania jesli bedziesz chcial zmienic maila bedziesz musial sie z nami skontaktowac przez DZIAL OBSLUGI KLIENTA, kiedy wchodze w ten dzial mam kolejna wiadomosc: Przepraszamy strona ktora szukasz nie istneje sprawdz URL ponownie lub wroc na strone glowna, ale kiedy zaznaczam opcje znam haslo do starego maila zaraz mam komunikat ze na konto starego maila na ktore nie mam dostepu zostal wyslany kod aktywujacy zmiane maila. Da sie jeszcze cos zrobic?

Awatar użytkownika
Mandero
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2015, 0:40
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Antharas
Postaci w Neverwinter: Tr 18k

Re: [ Uwagi ] Trololo, pomoc ogólna, najczęstsze problemy.

Postautor: Aniol » 06 mar 2015, 15:05

Na stronie ARC wyskakują Ci komunikaty po polsku? To multilauncher/strona do wszystkich gier PW. Większośc spraw załatwia sie teraz przez niego <nawet używanie kluczy z giftami>
Pisz do supportu tutaj https://support.arcgames.com/
Ja nie spotkałem się z takimi trudnościami przy zmianie maila.

Awatar użytkownika
Aniol
Wielki Mentor
Wielki Mentor
 
Posty: 452
Rejestracja: 08 maja 2013, 12:08
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL


Wróć do Neverwinter - Pomoc Techniczna

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości

cron
Reputation System ©'