Cryptic Error

Problemy z grą? Żadna klątwa nie działa? Pisz tutaj!
Opisujemy wyłącznie problemy dotyczące działania gry, komputera i Rejestracji do Neverwinter.

Cryptic Error

Postautor: szorcik123 » 09 lip 2013, 17:56

Czesc ( odrazu mowie ze jesli ten temat jest/byl to sorka :P
Sciagnelem sobie neverwintera ( nie zaktualizowalem go jeszcze ) poniewaz kiedy klikam na ikone NW to wyskakuje mi " Cryptic€rror! Oops!! oops your cryptic application has crashed ". Zgral€m caly fold€r z gra od kol€gi ( 5,22 GB ) zgral€m na komput€r dal€j to samo ;/ probowal€m szukac pomocy na w googl€ znalazl€m kilka porat al€ ni€ poskutkowaly :/ Moz€ cos zl€ robi€ :)
odrazu mowi€ z€ na komput€rz€ ni€ mam juz T€amVivi€ra i probowal€m wylaczyc antywirus :)

J€sli ktos ma jaki€s sug€sti€ to z gory dzi€ki ! :)

Awatar użytkownika
szorcik123
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Leszno
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: gymnazjos

Re: Cryptic Error

Postautor: Kepis » 09 lip 2013, 18:00

post2705.html#p2705

Przeczytaj co napisał Kavalorn.

Kepis.
TR: 60LvL.
Niziołek.
Moja Kampania:
NWS-DD2X6OCPW

Spoiler: Pokaż
Awatar użytkownika
Kepis
Strateg Pola Bitwy
Strateg Pola Bitwy
 
Posty: 189
Rejestracja: 27 cze 2013, 15:28
Reputacja:
Zaufany
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Cryptic Error

Postautor: Eluthiel » 09 lip 2013, 18:08

To co napisał Kavalorn tyczy się chyba innego problemu z launcherem.

Natomiast co do problemu szorcika, to może to problem z Twoim €€€? ;ppp

Na zagranicznym forum piszą, aby wyłączyć wszystkie programy w tle typu Teamviewer, Mumble, Displayfusion, ale tutaj piszesz, że nie posiadasz takich programów. A McAfee? Ewentualnie może spróbuj zalogować się bezpośrednio z folderu Neverwinter. C:\Users\Public\Games\Cryptic Studios\Neverwinter.exe (u mnie), to też u niektórych zadziałało...

"Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem. (...) I wtedy twoje życie stanie się świętem, wielkim widowiskiem, ponieważ będzie tą chwilą, którą żyjesz, żadną inną."
Awatar użytkownika
Eluthiel
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 10
Rejestracja: 17 cze 2013, 16:17
Reputacja:
Neutralny
Płeć: Kobieta
Gildia:

Re: Cryptic Error

Postautor: Aniol » 09 lip 2013, 19:26

No i sprawdź jaką masz klawiaturę . Przestaw ja na PL, ewentualnie na US .

Awatar użytkownika
Aniol
Moderator Globalny
Moderator Globalny
 
Posty: 452
Rejestracja: 08 maja 2013, 12:08
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL

Re: Cryptic Error

Postautor: szorcik123 » 09 lip 2013, 23:05

To co napisal Kavalorn. tyczy sie troszke innego problemu z luncherem :)

Eluthiel, nie mam zadnego z tych programow na kompie ;/ Probowalem tez wejsc przez gł folder i tez nic ;/
czyscilem komputer Cclenerem i caly czas wyskakuje ten sam blad :/
Dzieki za rady :) jesli macie jeszcze jakies sugestie to bede wdzieczny :)

A jesli chodzi o te € to chwilowy Bug klawiatury ;D

Awatar użytkownika
szorcik123
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Leszno
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: gymnazjos

Re: Cryptic Error

Postautor: Kepis » 10 lip 2013, 9:07

Bardziej chodziło mi o to, że jeżeli masz grę od kolegi to musisz sam ściągnąć i spatchować.

Kepis.
TR: 60LvL.
Niziołek.
Moja Kampania:
NWS-DD2X6OCPW

Spoiler: Pokaż
Awatar użytkownika
Kepis
Strateg Pola Bitwy
Strateg Pola Bitwy
 
Posty: 189
Rejestracja: 27 cze 2013, 15:28
Reputacja:
Zaufany
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Cryptic Error

Postautor: szorcik123 » 10 lip 2013, 12:05

Tak wiem. Sciagnelem ten caly luncher z glownej storny neverwintera i jak chce go wlczyc zeby sie spatchowalal to wlasnie wyskakuje mi blad " Cryptic error " pomyslalem, ze jak przegram gierke od kolegi to sie naprawi, ale jednak nie podzialalo :/

Awatar użytkownika
szorcik123
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Leszno
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: gymnazjos

Re: Cryptic Error

Postautor: Bipina » 10 lip 2013, 12:15

Może spróbuj usunąć Nvw z rejestru?
start=>uruchom=>regedit=>i tu masz różne gałęzie i musisz wejść do H_KEY_CURRENT_USER i LOCAL_MACHINE i tam do Software a później pewnie coś w stylu ulead no i wykasowujesz te wpisy


Później Ccleaner rejestr i zainstaluj od nowa.

RegClenaer również możesz usunąć wpisy z rejestru. :]

"O to chodzi jedynie
By nap­rzód wciąż iść śmiało
Bo zaw­sze się dochodzi
Gdzie in­dziej niż się chciało "

Klasa: Trickster Rogue
Rasa: Krasnolud
Nick: Annalise
Awatar użytkownika
Bipina
Moderator
Moderator
 
Posty: 242
Rejestracja: 02 maja 2013, 10:25
Lokalizacja: Lublin, Polska.
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Kobieta
Gildia: Brak

Re: Cryptic Error

Postautor: szorcik123 » 10 lip 2013, 12:51

Problem juz rozwiazany ;D
Internet explorer... Kolega mowil mi zebym go zaktualizowal ale ogolnie mi nie odpowiadal i nie chailo mi sie tego robic :D Nie myslalem ze przegladarka bedzie miala na to taki duzy wplyw :)

Czyli podsumowujac problem sie rozwiazal kiedy zaktualizowalem Internet Explorer :)
Dzieki wszystkim za pomocne dlonie :)
Temat do zamkniecia :)

Awatar użytkownika
szorcik123
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Leszno
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: gymnazjos

Re: Cryptic Error

Postautor: Aniol » 10 lip 2013, 12:58

Po raz kolejny (przy poprzednich kłopotach z launcherami) wyszła podstawowa wasza niewiedza :D.Wy możecie sobie nie lubic IE ale dla programistów jest on na każdym komputerze i dlatego upraszczając skrypty IE oraz zainstalowanych na nim Javy i Flasha sa wykorzystywane przez launchery do łączenia się z serwerami i stronami gry.
Pamiętajcie wiec najpierw Aktualizacja IE a później pytania :P
Czyli zamykamy ten .... temat.

Awatar użytkownika
Aniol
Moderator Globalny
Moderator Globalny
 
Posty: 452
Rejestracja: 08 maja 2013, 12:08
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL


Wróć do Neverwinter - Pomoc Techniczna

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post
  • Cryptic error
    autor: Soold » 11 lip 2013, 0:30
    5 Odpowiedzi
    985 Odsłony
    Ostatni post autor: Bipina Wyświetl najnowszy post
    28 sie 2013, 22:51
  • Cryptic Error Handler
    autor: qwerty901 » 11 paź 2014, 13:52
    1 Odpowiedzi
    671 Odsłony
    Ostatni post autor: Maciox Wyświetl najnowszy post
    12 paź 2014, 13:02
  • Cryptic error:oops
    autor: TIDpol » 08 gru 2014, 22:29
    0 Odpowiedzi
    1 Odsłony
    Ostatni post autor: TIDpol Wyświetl najnowszy post
    08 gru 2014, 22:29
  • cryptic error oops
    autor: ffeniks2 » 28 sty 2014, 1:14
    0 Odpowiedzi
    362 Odsłony
    Ostatni post autor: ffeniks2 Wyświetl najnowszy post
    28 sty 2014, 1:14
  • Problem z cryptic error
    autor: Gniv » 07 gru 2013, 23:41
    0 Odpowiedzi
    421 Odsłony
    Ostatni post autor: Gniv Wyświetl najnowszy post
    07 gru 2013, 23:41

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Reputation System ©'