Skrzynie i przejścia.

Odlewnia Neverwinter, potężne narzędzie do tworzenia przygód.

Skrzynie i przejścia.

Postautor: Rebel » 10 wrz 2013, 17:53

Witam was.
Po raz kolejny zwracam się do was z prośbą o pomoc, tym razem zakosztowałem edytora do zadań jaki oferuje nam gra.I potrzebuję wyjaśnienia dotyczących dwóch rzeczy.

Pierwsze to kwestia skrzyń, nie chodzi mi o takie skrzynie jak pod koniec danego zadania foundry ,lecz o takie normalne drewniane skrzynie który występują w różnych dungeonach.Czy da się wstawić do naszej lokacji takie skrzynie? Bo mi się udało znaleźć jedynie puste skrzynie, a jeżeli da się to proszę o wytłumaczenie w jakiej zakładce się znajduje, bo ja szukam i nie mogę znaleźć, a zależy mi bardzo na wykorzystaniu owych zwykłych skrzyń by urozmaicić graczowi przechodzenie przez moje lokacje.

Drugim zagadnieniem jest przejście.Mój problem polega na tym,że mam jakąś tam własną lokacje.Oczywiście po przejściu tej lokacji występuje kolejna.I moim pytaniem jest to czy koniecznie musi być jedno przejście pomiędzy lokacjami, że idę z punktu a do b.Bo chciałbym wprowadzić alternatywną drogę, nasz punkt c.I pytaniem jest czy mogę wprowadzić 2 przejścia do jednej lokacji?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Rebel
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 23 sie 2013, 16:51
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Skrzynie i przejścia.

Postautor: Tomislaw » 10 wrz 2013, 20:04

1. W edytorze foundry nie można wstawiać obiektów, jakimi są skrzynie występujące w dungach. Można jedynie tworzyć pseudo-skrzynie, gdzie po interakcji z zamkniętą skrzynią pojawia się otwarta skrzynia. Z takiej skrzyni nie może wypaść żaden pożyteczny przedmiot (chyba że jest to przedmiot wykorzystywany w zadaniu)
2. Są dwa sposoby rozwiązania tego problemu.
Pierwszy to wykonanie wszystkiego na jednej mapie (da się zrobić ładnie wyglądające wnętrza na otwartej mapie)
Drugi sposób to umieszczenia przejścia w odosobnionym miejscu, a do niego prowadzą teleporty z twoich ścieżek.

Awatar użytkownika
Tomislaw
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 25
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:01
Reputacja:
Neutralny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL
Postaci w Neverwinter: Tomislaw

Re: Skrzynie i przejścia.

Postautor: Rebel » 11 wrz 2013, 16:26

Dzięki za odpowiedź.
Szkoda tylko ,że tak późno się spytałem bo jest już trochę za późno by przeprowadzać ,aż tak znaczne zmiany.Ale na pewno te rozwiązania zastosuję w następnych epizodach mojej wesołej twórczości.
Tym czasem pozwolę jeszcze doczepić 2 pytania by nie tworzyć kolejnego wątku.

-Da się zrobić w edytorze jakiegoś bossa?(takiego jak są w niektórych questach/nie te co występują w dungeonach co w 5 się chodzi) Bo pod koniec lokacji chcę umieścić coś bardziej wymagającego od gracza, ewentualnie dam grupkę moobów z wyższym poziomie trudności niż są pozostałe istoty w lokacji.

-Mogę umieścić brame/drzwi w których po przeprowadzeniu odpowiedniej interakcji(dźwignie bądź wiedza/zestawy) one się otworzą? Bo moje próby samodzielnego rozgryzienia tego problemu kończą się porażką.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Rebel
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 23 sie 2013, 16:51
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Skrzynie i przejścia.

Postautor: Tomislaw » 11 wrz 2013, 16:47

1. Najpotężniejszymi przeciwnikami, jakie można wstawić w foundry są osiłki pojedyncze (czy jakoś tak)

Poniżej masz listę, gdzie występują te potworki. (tłumaczyć chyba tego nie trzeba)
- Shocktroop Devil under Ashmadai encounter groups.
- Plaguechanged Maw under Abolethic encounter groups.
- Magma Brute under Fire encounter groups.
- Hulk under Foulspawn encounter groups.
- Thoon Hulk under Mind Flayer encounter groups.
- Savage Ogre under Orc encounter groups.


Jest to lista z http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?140071-Encounters-for-Dummies-%28and-everyone-else%29. Znajdziesz też tam parę rad odnośnie ustawiania przeciwników w foundry.

2. Można ustawić przedmiot z interakcją, po której zniknie dana ściana czy brama. Można też ustawić tak, że po interakcji znika jakiś obiekt, a na jego miejsce pojawi się obiekt z "Brama obszarowa" w nazwie. Jeżeli ta brama będzie wystarczająco blisko, to po interakcji powinna sięsama otworzyć.

Awatar użytkownika
Tomislaw
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 25
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:01
Reputacja:
Neutralny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL
Postaci w Neverwinter: Tomislaw


Wróć do Neverwinter - Foundry

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Reputation System ©'