Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Wszelkie dyskusje o Neverwinter.
Hola, podróżniku! Blizny na Twych ramionach skrywają niejedną historię. Usiądź na chwilę i porozmawiajmy...

Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Myszunia » 11 mar 2013, 14:50

Właściwie to sama nie wiem od czego powinnam zacząć.
Na pierwsz rzut pójdzie tworzenie postaci - dostępne rasy podczas tego beta weekendu to: człowiek, elf, pół-elf, pół-ork, niziołek, krasnolud oraz thiefling. Każda z ras miała 3 atrybuty/umiejętności. Po rasach czas na klasy - na dzień dzisiejszy mieliśmy możliwość wybrać z pośród 4 róznych klas: łotrzyk, czarodziej - control, wojownik - obrońca oraz kleryk. Po tym wyborze czas na rozdanie ability scores - zanim jednak to zrobimy warto rzucić okiem na to, które z nich są najbardziej potrzebne dla naszej klasy. Zaraz potem przychodzi czas na kreowanie wyglądu naszej postaci - dostaliśmy duże pole do popisu - nasza postać może być unikalna - możemy zdecydować o długości jak i szerokości chociażby stopy naszego championa. Właściwie nie da się tego opisać - to trzeba zobaczyć! Za dwa tygodnie postaram się nagrać filmik i wrzucić Wam linka, żeby co niektórym narobić większego apetytu na Neverwintera!
Kiedy już rozpoczynamy grę czas na krótki samouczek - na tym etapie gry nie możemy mieć party, ale jak już powiedziałam nie trwa to długo.
Bardzo urzekł mnie rozwój postaci - z levelem rozdajemy swojej postaci ability scores - jest to dość duży wybór, dlatego tez prawdopodobieństwo, że znajdziemy identyczną postac jak nasza, jest naprawde niewielkie. Przyjemnie się queści, dungeony są bardzo ciekawe - da się je zrobić bez tanka, gorzej jednak bez healer'a z tego co słyszałam.
Dla tych którzy dopiero zaczynają z tego typu grami - kiedy nie możesz się zdecydować pomiędzy dwoma itemkami, system rekomenduje jeden z nich, nad tym musza jednak jeszcze troszkę popracować - mojemu łotrzykowi proponowało defa zmiast przebicia pancerza - więc oczy szeroko otwarte!
Ogólnie jestem zakochana w tej grze - to była zamknięta beta a liczba bugów była niewielka (porównując chociażby z tym co się działo z GW2, już po wypuszczeniu gry!). Nie mogę się doczekać nowych klas jak i ras, ciekawa jestem również tego jak będzie wyglądał crafting.

No coż tyle póki co musi Wam wystarczyć. Mam nadzieję, że nasza grupa się powiększy!
My nie chcemy już bet! Chcemy grać!

Letoxia zacisnęła dłoń na rękojeści miecza, wówczas zrozumiała, iż czas rozpocząć kolejną przygodę.
Awatar użytkownika
Myszunia
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:04
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Senzei » 11 mar 2013, 17:17

Ojj... Porównanie ilości bugów GW2 (w któro gram od kwietniowych BWE, to już tam ilości bugów były małe) do NWO było troszeczkę nietrafione... Podczas mojej gry bugi spotykałem na co drugim kroku (czy to moby po zaatakowaniu uciekały w ścianę a ja miałem przez 10 minut combata, czy podczas cutscenek postaciom po prostu "ucinało" ubranie i był po prostu nagi model), ale bugtracker oczywiście odmawiał mi posłuszeństwa... Co do samej gry, to grało mi się przyjemnie, aczkolwiek wysokich lotów to ona nie jest ;)
Grać i tak będę, jak czas pozwoli :)

Awatar użytkownika
Senzei
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 9
Rejestracja: 11 mar 2013, 1:01
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Kavalorn » 12 mar 2013, 21:25

Ogólnie muszę powiedzieć, że gra jest dokładnie takim rozwinięciem możliwości silnikowych na jaki miałem nadzieję. Dzięki uprzejmości Saar'a miałem okazję popykać godzinkę przed zamknięciem weekendowej bety i muszę przyznać, że grało się bardzo przyjemnie. Co do błędów to jedynie mogę się czepić tego, że moby czasami latały po ścianach i w jednej cutscence zabrakło głosu postaci w pół-zdania (trema?!). Nie mniej, czekam na więcej :)

Awatar użytkownika
Kavalorn
Moderator Globalny
Moderator Globalny
 
Posty: 138
Rejestracja: 16 gru 2012, 22:06
Lokalizacja: IX Krąg Piekła
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: Kravitz DeLacroix

Re: Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Myszunia » 12 mar 2013, 21:36

Senzei pisze:Ojj... Porównanie ilości bugów GW2 (w któro gram od kwietniowych BWE, to już tam ilości bugów były małe) do NWO było troszeczkę nietrafione... Podczas mojej gry bugi spotykałem na co drugim kroku (czy to moby po zaatakowaniu uciekały w ścianę a ja miałem przez 10 minut combata, czy podczas cutscenek postaciom po prostu "ucinało" ubranie i był po prostu nagi model), ale bugtracker oczywiście odmawiał mi posłuszeństwa...


Nie powiedziałam, że błedów nie było wcale. Co do GW2 to chyba grałeś na amerykańskim serwerze, bo na europejskim się nie dało - wbiłam maxymalny level i to było straszne, bo wiele questów nie dało się wogólne wykonać i to właśnie przez bugi - np moby które zabijasz, które wcale nie giną, itp. No ale każdy ma prawo do swojego zdania.
Dla mnie przede wszystkim liczy się klimat i rozwój postaci! :)

Już nie mogę się doczekać kolejnej betyy!

Letoxia zacisnęła dłoń na rękojeści miecza, wówczas zrozumiała, iż czas rozpocząć kolejną przygodę.
Awatar użytkownika
Myszunia
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 6
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:04
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Vex » 14 mar 2013, 1:58

Może nie na temat, ale nie będę zakładał nowego tematu.
Chcę was powiadomić iż nie będzie mnie na kolejnych beta testach ponieważ 22 marca będą wymieniać u mnie kable telefoniczne i zostanę bez internetu przez kilka dni :)

Edit:

I jak po becie? może ktoś opisze weekendowe wrażenia?
Szkoda że nie mogłem być z wami :(

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Vex
Święty Mściciel
Święty Mściciel
 
Posty: 577
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:25
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Nazwa Postaci: Vex
Klasa: Manipulujący Czarodziej

Re: Co sądzicie o Neverwinterze po beta weekendzie?

Postautor: Zaqwes » 05 maja 2013, 12:22

Brakuje trochę działu w którym nowy użytkownik mógłby się przywitać. Dlatego witam się z wami w moim pierwszym poście, w którym podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami.
Na początek chcę powiedzieć, że niestety świat Neverwinter jest dla mnie obcy. Zawsze miałem chęć zagrania i poznania obu części Neverwinter Nights, ale nie było ku temu stosownej okazji. Kiedyś mam nadzieję to nadrobić.
Czy Neverwinter jest moim pierwszym mmo? Z jednej strony nie, ponieważ grałem w takie tytuły jak Metin 2 (nigdy więcej!) albo WoW (brak środków finansowych uniemożliwia mi jak na razie przemierzania Azeroth), natomiast z drugiej, nigdy nie rozwinąłem na tyle postaci by osiągnąć najwyższy level i bawić się na endgame. No właśnie, WoW... po Metinie typ mmo zbrzydł mi na tyle by nie myśleć nigdy więcej o innych grach tego typu. WoW pokazał mi, że mmo potrafi być jednak ciekawe. Utwierdził on mnie w takim przekonaniu, że Free2Play jest o wiele gorsze niż abonament.
Oczywiście próbowałem różnych innych tytułów (Runes of Magic, Allods Online, Aion Online itp.), jednak były to gry gdzie i tak bez kupowania dodatkowych itemów za realną gotówkę nie było sensu grać albo miały one typowy koreański lub japoński styl graficzny (którego nie cierpię).
O Neverwinter Online trochę słyszałem. Poniekąd zaczynała mnie się gra podobać aż do momentu gdy dowiedziałem się, że gra będzie Free2Play. Przyznam się, odepchnąłem ten tytuł na plan dalszy. W końcu niedawno usłyszałem o otwartych beta testach gry oraz polskiej wersji językowej. Z ciekawości postanowiłem przetestować i zobaczyć co panowie (i panie) z Cryptic mają dla mnie do zaoferowania. Już sam proces tworzenia postaci był dla mnie przyjemny (nie ma koreańsko-japońskiego stylu). Pierwsze kroki były również ekscytujące. Bardzo mnie się spodobał typ sterowania postacią. Wiem, że nie jest to żadna nowość, ale jest to moje pierwsze mmo z takim typem sterowania.
Później było przejście do miasta Neverwinter. Tutaj z jednej strony było podziwianie tego pięknego miasta, natomiast z drugiej strony martwiło mnie wielkość świata jaki nam dali do dyspozycji autorzy. Wiem, że gra ma się opierać głównie na mieście Neverwinter i jest dopiero w wersji beta, ale w porównaniu z WoWem wypada słabo. Rekompensuje mu to natomiast wbudowany edytor, który przekonał mnie do tejże gry. Jest to dla mnie świetna opcja. Jeśli zostanie odpowiednio rozwijana i wspierana, to zapewni długi żywot Neverwinter na rynku mmo. Dotychczas nie spotkałem się by jakiekolwiek mmo miało taki edytor.
Na koniec dodam, że jeżeli Neverwinter spełni trzy najważniejsze dla mnie warunki to na pewno na długo zostanę przy tej grze.
Po pierwsze, nie chcę by nie doszło do sytuacji gdzie by być równy z innymi graczami to musiałbym kupować itemy za realną gotówkę (tutaj twierdzę, że abonament jest lepszą opcją... płacę raz na jakiś czas i mam dostęp do wszystkiego).
Po drugie, żeby gra była cały czas rozwijana i wspierana. Czyli, żeby zawsze było coś do roboty (i tutaj edytor po części rozwiązuje ten problem).
Po trzecie, ale to już wymagam od graczy. Żeby nie było typowej gimbusiarni, która rzuca obelgami w czacie myśląc, że pokażą swoją dorosłość.
Trochę martwię się czy czasem TESO Online (na które również czekam) nie przyćmi tego tytułu, ale trochę czasu musi jeszcze minąć do wydania wcześniej wspomnianej gry.
Tyle na temat i do zobaczenia w Neverwinter ;)

Awatar użytkownika
Zaqwes
Zbłąkany Wędrowiec
Zbłąkany Wędrowiec
 
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2013, 11:24
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:


Wróć do Neverwinter - Główne Forum Ogólne

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości

Reputation System ©'