Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Wszelkie dyskusje o Neverwinter.
Hola, podróżniku! Blizny na Twych ramionach skrywają niejedną historię. Usiądź na chwilę i porozmawiajmy...

Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: rymasz » 11 maja 2013, 10:13

Pierwszy mój post, więc powitać wszystkich :)

A przechodząc do rzeczy - orientujecie się, skąd brać Astral Diamods, w sensie co warto robić, by zbierać "potężne" ilości diamentów z dużym stosunkiem [ilość diamentów] / [nakład pracy]?

Mam 31 lvl i w sumie 15k tylko, a nie wydaję ich za dużo. Robię względnie często daily questy, modlę się itp. ale nie widzę szans na nazbieranie 0.5m na coś fajnego ... No może Auction House w późniejszym czasie... ale na razie jakby lipa.

Za wszelkie sugestie, z góry dzięki.

Awatar użytkownika
rymasz
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2013, 10:08
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: Matikte » 11 maja 2013, 10:57

No więc jest tylko kilka sposobów, z kija bata nie ukręcisz :D Przynajmniej te kilka sposobów znam:
1) Zen i wymienianie - podejrzewam jednak, że nie chcesz wykładać realnej mamony na grę
2) Modlitwy - nic nie robiąc zyskujesz astrale, why not? :)
3) Korzystanie z eventów - zarówno tych długoterminowych (jak teraźniejszy weekendowy double diamonds czy tam 150%, nie wiem dokładnie) oraz tych, które co chwile są aktywne. Do tego dorzucaj Daily Questy oczywiście, i to one dają największy przyrost astrali.
4) Auction House
5) Niektóre questy, no ale to raczej dodatkowe źródło "dochodów" na diamenciki

No i to chyba tyle, przynajmniej o tylu mi wiadomo :)

Awatar użytkownika
Matikte
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2013, 18:31
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: rymasz » 11 maja 2013, 13:10

1) gra jest OK, więc trochę $$$ czasem sypnę developerom - ale nie o tym tutaj :)

Chodzi mi o to jak lekko i przyjemnie zdobyć np. 1m Astrali :)

2) modlitwy - za wolno i za mało
4) AH - jeszcze wolniej na razie. Nawet niebieskie itemy dropione na questach po 30lvl chodzą po 150 diamentów
5) tu nic nie kojarzę

i jedyne co znam i ma jakiś sens to daily questy. Z tego co właśnie zobaczyłem, jest trochę szybciej bo teraz można robić dwa danego typu dziennie, czyli dwie potyczki i jest 4k Astrali. Ale i tak w tym tempie uzbieranie np. 0,5m diamentów to miesiąc dzień w dzień po 2 godziny dziennie na samych daily questach.

Dobrze myślę, czy jestem w błędzie?

Awatar użytkownika
rymasz
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2013, 10:08
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: Musmus » 11 maja 2013, 15:52

AH jest według mnie w tym momencie, poza sprzedażą zen, najszybszą opcją zarobku AD. Polecam robienie enchantów do ranku przynajmniej 5. Takie schodzą za sztukę nawet po 20+k AD :)
Na niższych poziomach niebieskie przedmioty są stosunkowo tanie, dlatego że bardzo szybko zmienisz je na coś lepszego. Na wyższych poziomach [40+] już coś można z tego zarobić. A najwięcej na 60, wiadomo, gdzie ceny za niebieskie dochodzą nawet do setek tysięcy AD :D nie wspominam już o epicach, które są jeszcze droższe.

Azierl [email protected]
Thizzra [email protected]

Tak, to są postaci z gry. Pisać śmiało, chętnie nabiorę was, zabiorę ad i ucieknę do ciep.. w sumie nie, do zimnych krajów.
Awatar użytkownika
Musmus
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 43
Rejestracja: 03 maja 2013, 14:10
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: rymasz » 12 maja 2013, 8:32

Hyh - przeglądałem AH, ale nie mam chyba zmysłu do handlowania / craftowania.

Na przykładzie Azure Enchantment - żeby zrobić Rank 6 potrzeba 1024 x Rank 1 (które uda się kupić po ok. 60 Astrali)
Tylko, że Rank 6 schodzi po 60k czyli wychodzi się na zero .... a naklikać się trzeba ;)

Awatar użytkownika
rymasz
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2013, 10:08
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: Musmus » 12 maja 2013, 11:38

Kupowanie z AH enchantów jest pozbawione sensu, nie opłaca się. Jednakże grając co rusz one gdzieś wypadają, od poziomu 30 np. wypadają z potworków już enchanty rank 3. Dość szybko można uzbierać w ten sposób wymaganą ich ilość do wytworzenia tych wyższej jakości ;) a na AH żeby zarobić należy szukać czegoś wartego dużo i starać się kupić to tanio :P ale tutaj czasami trzeba mieć szczęście i być szybkim [np. wczoraj licytowałem aż do 20 minut po czasie aukcji przedmiot wart 250k. Za 20k ad był do kupienia. Niestety, zabrakło mi ad żeby wygrać to :P]

Azierl [email protected]
Thizzra [email protected]

Tak, to są postaci z gry. Pisać śmiało, chętnie nabiorę was, zabiorę ad i ucieknę do ciep.. w sumie nie, do zimnych krajów.
Awatar użytkownika
Musmus
Miejscowy Bohater
Miejscowy Bohater
 
Posty: 43
Rejestracja: 03 maja 2013, 14:10
Reputacja:
Pomocny
Płeć: Facet
Gildia: Neverwinter PL

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: Sammantha » 12 maja 2013, 15:56

Najlepszym sposobem jest robienie ench rank 5 i sprzedawanie ich- niektóre schodzą po 1k, niektóre po 15k (zależy od dnia i rodzaju)
Warto próbować. Innym sposobem jest farmienie pvp i sprzedawanie itemkow za Glory.

Awatar użytkownika
Sammantha
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 04 maja 2013, 18:18
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: rymasz » 12 maja 2013, 17:54

Zakładam, że rank 5+ robić z tego co dropi? Może rzeczywiście na 40+ lvl będzie łatwiej coś zmajstrować :)
Itemki za Glory - muszę obadać temat - dzięki!

Awatar użytkownika
rymasz
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2013, 10:08
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: Sammantha » 15 maja 2013, 10:31

Rank 4 lecą od lvla 50, może nawet wcześniej. z Rank 3 także można zrobić wyższe.

Awatar użytkownika
Sammantha
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 04 maja 2013, 18:18
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Re: Astral Diamonds - gdzie dobrze sypią?

Postautor: rymasz » 17 maja 2013, 16:19

O! Właśnie odkryłem, że Astrale zbiera się też przez profesję Leadership. Może nie będzie najgorzej, bo na początku miałem wrażenie, że temat cholernie ciężki ...

Awatar użytkownika
rymasz
Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacz Przygód
 
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2013, 10:08
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia:

Następna

Wróć do Neverwinter - Główne Forum Ogólne

 


  • Sprawdź Podobne Wątki
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron
Reputation System ©'