Co to jest ??

Witaj wędrowcze! Nowy w Neverwinter? Nie martw się - każdy kiedyś zaczynał!
W tym miejscu zapytasz o pomoc sezonowanych Weteranów. Nie zapomnij podziekować przyznając Reputację!

Co to jest ??

Postautor: MALLAGAR » 29 sie 2013, 11:08

Cześć! Niedawno rozpocząłem przygodę z Neverwinter, super! Ale mam kilka pytań(jeżeli gdzieś są te odpowiedzi a ja nie widziałem to bardzo was przepraszam za SPAM):

1. Co to są te kamienie koło moich pieniędzy, jak je zdobyć , co mi dają , do czego najlepiej jej wykorzystać ?
2. Czy gdzieś mogę kupić zbroję i miecze za kasę(oczywiście z gry) ?
3. Czy można kupić torby i gdzie ?

Awatar użytkownika
MALLAGAR
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 28 sie 2013, 15:52
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Co to jest ??

Postautor: Veres » 29 sie 2013, 11:22

1.Kamienie pewnie chodzi ci o astralne diamenty - jest to główna waluta w grze za która możesz kupić prawie wszystko, nawet przedmioty które są w item shopie. Także możesz wymieniać astralne na zen i odwrotnie.
2.Na targu, ale nie radzę tracić złota na te rupiecie, lootaj ekwipunek do 60lvl z potworów, po prostu później kasa przyda się na crafting i mikstury, które nie są tanie.
3.2 torby dostajesz gdy wykonujesz ciąg zadań głównych a dodatkowe kupić możesz za zen lub na aukcji za astralne diamenty.

Awatar użytkownika
Veres
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 29 lip 2013, 16:25
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: Manipulujący mag

Re: Co to jest ??

Postautor: MALLAGAR » 29 sie 2013, 11:37

Dzieki , ale jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi z kad je zdobyc ?

Awatar użytkownika
MALLAGAR
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 28 sie 2013, 15:52
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Co to jest ??

Postautor: Veres » 29 sie 2013, 11:47

Dzienne zadania, codziennie pomodlić się przed ogniskiem, wymieniać zeny, dawać legendarne przedmioty do odzysku i chyba wszystko, jak coś pominąłem przepraszam :)

Ps. Jeszcze sprzedawać rzeczy na aukcji :)

Awatar użytkownika
Veres
Zawadiaka
Zawadiaka
 
Posty: 15
Rejestracja: 29 lip 2013, 16:25
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak
Postaci w Neverwinter: Manipulujący mag

Re: Co to jest ??

Postautor: MALLAGAR » 29 sie 2013, 12:00

Dobra dzieki uzyskałem juz odpowiedzi. Mozecie zamknac posta

Awatar użytkownika
MALLAGAR
Włóczykij
Włóczykij
 
Posty: 8
Rejestracja: 28 sie 2013, 15:52
Reputacja:
Na granicy prawa (Potencjalny Nasher)
Płeć: Facet
Gildia: Brak

Re: Co to jest ??

Postautor: Vex » 29 sie 2013, 13:41


ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Vex
Święty Mściciel
Święty Mściciel
 
Posty: 577
Rejestracja: 11 mar 2013, 4:25
Lokalizacja: Rybnik
Reputacja:
Legendarny
Płeć: Facet
Gildia:
Postaci w Neverwinter: Nazwa Postaci: Vex
Klasa: Manipulujący Czarodziej


Wróć do Neverwinter - Forum Nowych Graczy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Reputation System ©'